Aviseringar
Rensa alla

Räkna ut hur mycket du har bajsat


Ämnesstartare

Harpya:

Nej. Äta mer godis och träna ännu mer[cool] Det är min livsstil.

Good girl [wink]
jag ska försöka äta mindre godis och äta mer äpplen o morötter (igen) och gymma, o plugga ([sad]) det är mitt liv 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har bajsat ca.647 kg[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

jag ska försöka äta mindre godis och äta mer äpplen o morötter (igen) och gymma, o plugga ([sad]) det är mitt liv 🙂

Låter ändå najs. Jag tycker om att plugga men det är 90 procent av gångerna jag inte förstår hur jag ska göra. Fick IG i historia[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

936. lulz.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

934. Fast jag skulle tippa på att det är mer.


   
SvaraCitera

Spelar inte hur mycket man äter in? Och vad man äter? Och hur bra ämnesomsättningen är?

Nej, jag är en megafegis. Tycker det är jobbigt att säga "måste på toa" till och med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bajs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Webbitch:

Spelar inte hur mycket man äter in?

Va?! Göre? [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Webbitch:

Spelar inte hur mycket man äter in? Och vad man äter? Och hur bra ämnesomsättningen är?

Crypto:

Maten har en stor del i det att göra oxå tror jag 😛 jag åt typ samma mat hela tiden förr och bajsade knappt. Nu äter jag varierat o relativt bra mat o bajsar oftare.

tror det [blush] [cute]

Harpya:

Fick IG i historia[sad]

Fick det i Hi B o C [blush]

passaro:

936. lulz.

fetto 😉 majune 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Amsle:

Sexhundrafyra kilo.

14-20 juli.


   
SvaraCitera

zackk:

Va?! Göre?[surprised]

Jag vet att det låter långsökt, men jag läste det någonstans. Tydligen har mat något att göra med bajs :O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Webbitch:

Jag vet att det låter långsökt, men jag läste det någonstans. Tydligen har mat något att göra med bajs :O

Shit, källa på det?! [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

949 kilo. Men det finns mycket att betänka för att få ett rättvist resultat; har man ett överskott på tunga, rejäla bajskorvar alt. kanske ett överskott på lättviktig, rinnande diarré? Fast jag vet inte, kan inte matte, så det kanske blir samma volym på skiten oavsett.


   
SvaraCitera

zackk:

Shit, källa på det?!

http://www.1177.se/art​ikel.asp?CategoryID=17650&Preview=

Den nämner "mat" i ett tidigare kapitel och "tömning av ändtarm" där bajset kommer från i det här. Men det kanske bara är fiction. Man ska inte lite på Internet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Webbitch:

http://www.1177.se/art​ikel.asp?CategoryID=17650&Preview=

Den nämner "mat" i ett tidigare kapitel och "tömning av ändtarm" där bajset kommer från i det här. Men det kanske bara är fiction. Man ska inte lite på Internet.

Mm måste vara fiktion. Mat är inte brunt, hallå, hur skulle det gå till lixom??


   
SvaraCitera