Aviseringar
Rensa alla

Räknas detta som BDSM?


Ämnesstartare

Räknas det som BDSM eller bara "lite vildare sex"?

Man börjar akten som vanligt, kyss smek osv. Efter runt 5 minuter så beordrar mannen kvinnan att ställa sig mot väggen med händerna mot den. Hon gör det utan att säga ett ord. Mannen börjar ta på hennes rumpa och kysser henne överallt medans hon står helt still och tyst. När han är nöjd binder han henne i en "breast harness" (binder med rep på ett sätt så brösten trycks ut och ihop på ett sätt, inte för hårt men det känns. Sen drar han några varv silvertejp runt hennes mage, samt sätter några buntband ganska tight runt armarna. Kvinnan som fortfarande inte sagt ett ord står fortfarande kvar. Mannen tar fram sitt skärp/piska och smiskar henne på rumpan, hårt så att man hör henne stöna. Dock inte så att det gör riktigt ont. Efter några minuter när rumpan är helt röd så för mannen henne till sängen, sätter ett koppel runt halsen som sedan binds till sängpinnen, och binder ihop händerna. Han beordrar henne sedan att sära på benen och mannen smörjer in henne med massageolja och underlivet med glidmedel. Sen slickar han henne en stund. Sen tillsfredställer han henne, men stoppar in fingrarna i mun på henne så att hon får i sig sin egen ....saft flera gånger. Så håller det på en stund och hon får förnedrande kommentarer under hela sexet (inte att man är ful eller så utan att man är en billig liten slyna osv). Kör henne doggystyle och bestämmer position hela tiden. När mannen är klar runkar han tills han börjar komma, och sen sätter han satsen i hennes ansikte medans han drar henne i håret.
Båda är med på det hela.

(Fan, haha detta låter ju som en porrnovell, men men...)

Som sagt, är detta BDSM? Eller är det ändå så vanligt att de flesta sexen går till såhär och BDSM är ännu brutalare?

Och en till fråga, är det vanligt att en tjej som älskar allt detta, inte kan klara en simpel avsugning (utan att ens killen kommer)?


   
Citera

[shake]

men ja


   
SvaraCitera

jocke1349:

Eller är det ändå så vanligt att de flesta sexen går till såhär

[bigsmile]
Ja jävlar!
Det som är mest typiskt för vanlig sex är:

jocke1349:

binder med rep på ett sätt så brösten trycks ut och ihop

jocke1349:

några varv silvertejp runt hennes mage

jocke1349:

några buntband ganska tight runt armarna

jocke1349:

skärp/piska och smiskar henne på rumpan

jocke1349:

rumpan är helt röd

jocke1349:

koppel runt halsen

jocke1349:

beordrar henne sedan att sära på benen

Finns inte de där delarna med så tycker jag inte ens att det ska kallas sex. Då är det mer att mysa lite.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jocke1349:

Som sagt, är detta BDSM? Eller är det ändå så vanligt att de flesta sexen går till såhär och BDSM är ännu brutalare?

Det är BDSM...


   
SvaraCitera

Va i helvete....

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Hampie:

Det är BDSM...

Va står det för?


   
SvaraCitera

Michee:

Va står det för?

bondage domination sadomasochism?


   
SvaraCitera

AAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAAHAHAHAHAAHAHA XD


   
SvaraCitera

Infraröd:

bondage domination sadomasochism?

OKej...[tard]


   
SvaraCitera

jocke1349:

Eller är det ändå så vanligt att de flesta sexen går till såhär

Ja självklart [y]
[no-no]

Vad spelar det för roll om det klassas som BDSM lr inte?
Ja skulle klassa de så iaf

jocke1349:

Och en till fråga, är det vanligt att en tjej som älskar allt detta, inte kan klara en simpel avsugning (utan att ens killen kommer)?

Vet inte, jag hatar och pussas för jag tycker det är äckligt när man får varmluft i munnen, fast gillar andra konstiga saker, som a, de flesta andra inte gillar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anledningen till att jag vill veta det är för att jag vet inte vad jag kommer att kunna göra på tjejer i framtiden utan att de tycker att jag är sjuk. Har ju en flickvän nu som jag gör allt detta med men när det väl tar slut och jag går vidare så...? Min fråga är väl snarare, är det vanligt att tjejer gillar allt detta?


   
SvaraCitera

läste NSBM [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jocke1349:

Min fråga är väl snarare, är det vanligt att tjejer gillar allt detta?

Lika vanligt som hos killar antar jag?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

läste NSBM [sad]

Gjorde jag också första gången. NSBM ist krieg.


   
SvaraCitera

Michee:

OKej...[tard]

va
har du inte hört talas om bdsm?


   
SvaraCitera

jocke1349:

Gjorde jag också första gången. NSBM ist krieg.

fuvking kvlt, yeah


   
SvaraCitera