Aviseringar
Rensa alla

Räknas sex med prostituerade?


Terroristen:

Fast kan ärligt säga att jag ser inte statusen i det.

Inte jag heller egentligen.


   
SvaraCitera

Rätt surt att det är olagligt egentligen, vad fan ska dom som inte kan få något göra då? Dom som är missbildade, efterblivna, sjukt fula eller överviktiga etc. synd om dom.

Eller dom som är desperata, till exempel jag. Jag ligger gärna med prostituerade, tycker det borde vara lagligt.


   
SvaraCitera

det är inte bra att ha sex med prostituerade, det lärde man sig ju när man va liten[y]

ärligt, bättre att ha sex med sig själv då...


   
SvaraCitera

majkie2:

Rätt surt att det är olagligt egentligen, vad fan ska dom som inte kan få något göra då? Dom som är missbildade, efterblivna, sjukt fula eller överviktiga etc. synd om dom.

Eller dom som är desperata, till exempel jag. Jag ligger gärna med prostituerade, tycker det borde vara lagligt

bara att ragga lite. är ju inte så svårt om man är full och lite snygg


   
SvaraCitera

cheetah_:

bara att ragga lite. är ju inte så svårt om man är full och lite snygg

Jag tycker det är fruktansvärt svårt. Och det är inget fel på mig direkt, vad jag vet iallafall.


   
SvaraCitera

hmm. vill du ha tips?


   
SvaraCitera

majkie2:

Jag tycker det är fruktansvärt svårt. Och det är inget fel på mig direkt, vad jag vet iallafall.

hmm. vill du ha tips?


   
SvaraCitera

cheetah_:

hmm. vill du ha tips?

Visst ^^


   
SvaraCitera

Stronghold:

*Hög.

"-Jag är så snygg och cool att jag måste köpa horor för att få sex"

Nja, känns inte som nått att skryta med tycker jag.


   
SvaraCitera

Fasen vad nice att du får det att låta som en tävling


   
SvaraCitera

man får ett minuspoäng för varje hora


   
SvaraCitera

jaja detta blir lite jaa. pinsamt.

jag brukar dricka lite innan och få in rätta partystämmningen. Sen när man är sitt bästa jag brukar jag bara gå fram till folk och snacka. Och ja det är det som är svårt men ibland när jag inte är riktigt lika social så spanar jag rätt på ett hyfsat snyggt killgäng och hmm... ramlar in i dom eller vad ska man säga.[bigsmile] Sen frågar jag något som typ gick inte du och jag i samma simskola när vi var små? och alla skrattar för dem fattar att jag vet att vi inte gjorde det, MEN ! alla tror att jag är för full så jag tror det.. (tror jag[blush]) men jag får strul iallafall då!

annars brukar jag bara berömma någon för den är snygg och då blir den ju såklart glad och kyssvänlig.


   
SvaraCitera

Jag gör det[blush]


   
SvaraCitera

Andy91:

"-Jag är så snygg och cool att jag måste köpa horor för att få sex"

Nja, känns inte som nått att skryta med tycker jag.

Phett ballt ju.
Sedan är väl alla tjejer horor? :S
Har jag läst ivf...


   
SvaraCitera

cheetah_:

.

Ah, men det är lite enklare när man är brud du vet.


   
SvaraCitera