Aviseringar
Rensa alla

rätt?


Ämnesstartare

Allså min kille max säger att jag inte ska bli sur om han taffsar på andra? Ska jag bli det? Jag menar jag vill ju inte att han ska det men han är ju typ klassens pajas och jag vet att han skojar. Men vad tycker ni?


   
Citera
Ämnesstartare

Det vore inte direkt konstigt om du blev sur. Om du störs av det får väl din pojkvän ta och respektera det och lägga ned med det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jo, klart du ska bli sur. Om ni är tillsammans har han ingen rätt att kladda på andra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja men jag vill inte förlora han ! Vet fan inte vad jag ska göra! jag är rädd att han ska tycka att jag inte ger honom rum ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja du ska bli sur, det är inte roligt att bli tafsad på. Dessutom ska han hålla sina äckliga fingrar borta från andra om han är tillsammans med dig, om ni inte har kommit överens om något annat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stepp:

Allså min kille max säger att jag inte ska bli sur om han taffsar på andra? Ska jag bli det?

Det är klart du ska bli arg.

stepp:

Vet fan inte vad jag ska göra!

Ge honom en örfil.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja men fan !! Jag vill inte förlora honom!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stepp:

Ja men jag vill inte förlora han ! Vet fan inte vad jag ska göra! jag är rädd att han ska tycka att jag inte ger honom rum ?

Säg till honom att du störs av det (om du nu gör det). Visa vart gränserna går och stå fast vid dem.


   
SvaraCitera
Gifted

stepp:

Allså min kille max säger att jag inte ska bli sur om han taffsar på andra?

VAD du KÄNNER har han inget med att göra, eller snarare, det är inget han kan påverka utom med SITT agerande.

HUR DU agerar på dina känslor däremot, är något som DU bara kan påverka.

MEN, kärlek är en iterativ byteshandel... dvs. kan du stå ut med det, och i sådana fall, är det något han får stå ut med som han blir sur på?


   
SvaraCitera

Då kan du ju ha sex med massa killar för att jämna ut oddsen!


   
SvaraCitera

Tycker du själv att det låter rätt att han ska få ta på andra tjejer?
Eftersom han är tillsammans med dig är ju du rimligtvis den enda han ska röra.
Tycker det är rätt självförklarande, men vad vet jag. [rolleyes]

(Sorry om jag inte var till någon hjälp.)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stepp:

Jag vill inte förlora honom!

Om han inte kan nöja sig med sin älskling så finns det bättre killar att satsa på. J-a skitsnack att han inte kan hålla sig i styr, låt dig inte bli hans leksak.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kan inte vara så gammal va?[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej , jag och mina kompis delar på den här:P
Det är hon som har skrivit dom anndra diskussion:P[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

min kompis*


   
SvaraCitera