Aviseringar
Rensa alla

Rätt eller fel?


Ämnesstartare

Hej:))
Är ganska bra vän med en kille som heter Adam. Och grejen är den att Adam är väldigt bra vän med min crush.. 😛
Har fått förslaget av en kompis, som även hon e bra vän med Adam, att berätta för Adam att jag crushar på hans kompis haha. För att liksom kunna få lite hjälp på traven o inside information om ni fattar haha. Adam är typ vän med alla, sjukt snäll, trevlig, hjälpsam, lojal o skulle aldrig såra någon med flit eller så. SÅÅ, känns ganska tryggt att berätta för honom.. men frågan är - hur jävla smart är det? Vi alla går i samma klass så får liksom lida gymnasiet ut om det går åt helvete..

Kan ju även strunta i de o hoppas att crushen går över.. men jao, hade gärna velat försöka.. har svårt att ge upp innan jag provat liksom. Så, är det helt åt helvete att gå till en gemensam kompis man har med sin crush och få hjälp haha?

De var en som sa till mig att OM Adam redan vet att min crush inte gillar mig så blir det ju himla stelt.. men vet inte ens om Adam och min crush pratar så deep så att han skulle veta det ens.. aja 


   
Citera
Ämnesstartare

Låter som att det är mig du pratar om, berätta vem det ä så ska jag hjälpa dig Glad


   
SvaraCitera
time
 time

Kör hårt! Är det så att din kompis vet att din crush inte gillar dig är det bättre att du får veta det så snabbt som möjligt så du kan gå vidare. Det gör ont, men förälskelser går alltid över. I bästa fall får du ju upp din crush intresse för dig, så du har ju inget att förlora! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag tror att det är bättre om du umgås med din crush istället, och tar reda på om det finns något där själv. mysigare sätt att lära känna varandra än att prata med andra parter. och mycket kan gå fel ryktesvägen om det ska pratas i olika led på det viset. 


   
SvaraCitera