Aviseringar
Rensa alla

rätta till brösten


Ämnesstartare

och ordna så att bröstvårtorna ligger precis likadant

jobbigt

vad tkr ni?


   
Citera
Ämnesstartare

ordna 

är ett bra ord


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har en bh som bara är tunn så att bröstvårtorna syns, måste ordna dom. undrar om jag borde säga att det finns en chans eller risk att folk ser dom idag. tror inte att de syns genom klänningen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja, det är det


   
SvaraCitera

behöver aldrig göra sånt har bara tjocka bhar ochär så plattbystad att de inte riktigt kan rymma omkring


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

de rymmer ju inte omkring. sätter på bhn och den lyfter brösten en aning så att bröstvårtorna hamnar på olika ställen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror mina bröstvåtor alltid är på samm höjd innanför bhn, men jag har ju inte så mycket bröst att rätta till


   
SvaraCitera

har aldrig reflekterat över det. har också bara tjockare bh:ar

hatar när man kan se mina bröstvårtor, känner mig naken då och tycker inte det är fint


   
SvaraCitera
penja

Fattar grejen, kollar detta om jag tar på mig en tunn bh, även om det kanske blir bra ändå 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag förstår ditt problem, amanda. jag kan relatera. använder för det mesta tunna bh:ar. ett tips kan vara att använda börstvårts-plåster, om det är väldigt bekymrande. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förvånad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mina nipples är alltid exakt där de ska vara Cool


   
SvaraCitera

Kollar ej specifikt efter bröstvårtejämnhet, men rättar till ändå pga kan hamna ojämnt i största allmänhet vilket oftast ser lagom retarderat ut. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Japp, gör detta om det finns någon risk att de syns lite. Tycker inte att det är så jobbigt, det är bara att fixa innan man går hemifrån.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

brukar endast putta upp behån.


   
SvaraCitera