Aviseringar
Rensa alla

Rättegång ensam. SKÖÖÖNT efter


Ämnesstartare

Hej, jag är en kille som råkade ut för att möta fyra killar en kväll i april år 2009 som hade lyst att spö nån. ja ni kan ju läsa mitrt andra forum om ni vill veta mer, men ja nu är de inte därför jag skriver detta utan de är för att jag vill skriva nått som jag önskar att jag kunde ha läst för ett halvår sen.

Så nu tänker jag berätta för som som har råkat ut för nått och kanske inte vågar anmäla det eller att polisen redan anmält de och DU redan är "indragen" i det och MåSTE gå på rättegång.

Ja de började ju inte så bra för direkt när mina "kompisar/vittnen" fick reda på att det var rättegång så tystnade dom och ville inte ha med det att göra. så jag stod ju där ensam mot 4 personer som tidigare detta år misshandlat mig. klart att det känns läskigt och obehagligt men med min familj och en kompis gick jag igenom det.

Jag satt där i rättegångs salen och kände verkligen hur deras blickar brände i nacken på mig. Det var inga roliga blickar man blev bemöt av när man vände sig om direkt. Men det gjorde dom ju bara för att psyka mig och göra så att jag blev nervös och skulle så säga fel. Men bara man står på sig och är säker på de man säger så är det väldigt skönt efter.

Jag hadew varit deprimerad i ett halvt år jag vågade knappt gå ner på stan... men nu efter så mår jag nästan hur bra som helst. de är ju klart de är ju obehagligt att gå på stan å så men jag är glad för att jag har fått den upprättelsen jag fick.

Om ni känner som jag kännde innan kan ni ju fråga vad ni vill. jag är bara glad om jag kan hjälpa till så att ni mår lite bättre! 😀


   
Citera
Ämnesetiketter

Öhm, grattis?


   
SvaraCitera

Grattis. 🙂


   
SvaraCitera

lär bli 1 helvete när dom kommer ut 🙂 om dom nu åkte in...


   
SvaraCitera

Tilda1988:

lär bli 1 helvete när dom kommer ut 🙂 om dom nu åkte in...

Aa, du kommer dö, enjoy [y]


   
SvaraCitera

Speltidning:

Aa, du kommer dö, enjoy

[rolleyes]


   
SvaraCitera

grattis :')


   
SvaraCitera

Nice, vill också bli misshandlad.


   
SvaraCitera

Ok.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag önskade jag var där av någon anledning och ser dej..
Då skulle jag hjälpt dej och sedan gå till samma öde du fick... :/

Därför ska du alltid ha peppar sprej![smile]


   
SvaraCitera

Bylund_Bylund:

Om ni känner som jag kännde innan kan ni ju fråga vad ni vill. jag är bara glad om jag kan hjälpa till så att ni mår lite bättre! 😀

Vad fick dem för straff?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För i helvete, varför kan folk inte använda kommatecken? Mina ögon vill slita ut sig själva o viras runt min hals och sedan slänga mig ner för en klippa när jag läser din text. Här, låna några av mina:

,
,
,
,
,
,
,
,


   
SvaraCitera

SpecialGreGer:

För i helvete, varför kan folk inte använda kommatecken? Mina ögon vill slita ut sig själva o viras runt min hals och sedan slänga mig ner för en klippa när jag läser din text. Här, låna några av mina:

Varför överdriva så jävligt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WeeSC:

Varför överdriva så jävligt?

För jag stör mig på folk som inte använder komma utan skriver långa meningar utan att bryta det med ett komma förstår du nu varför jag stör mig på folk som inte använder komma för det är som att säga en lång mening utan att pausa och det är fett irriterande att läsa så om du läser det jag skriver nu så förstår du precis vad jag menar eller det kanske inte du gör för du e så efterbliven o är van vid att läsa utan att pausa eller använda punkt eller något om du förstår vad jag menar men som sagt det kanske inte du gör.


   
SvaraCitera

SpecialGreGer:

För jag stör mig på folk som inte använder komma

Frågade inte varför du stör dig, utan varför du överdrev.

SpecialGreGer:

för du e så efterbliven

omfg, reported!


   
SvaraCitera