Aviseringar
Rensa alla

RÄTTEGÅNG HUR SKA JAG ORKA


Ämnesstartare

Blivit utsatt för massor.

knivhotet och rånet blev droppen.

sitter nu med 4 rättegångar på G..

nästa vecka så ska jag i rätten angående hotet><.

hjälp mej hur ska jag orka?alldeles för mycket på en gång!

hur ska jag klara av att inte få ett utbrott i rättegången??typ om han ljuger eller nått.. han har ju redan erkänt men vem vet nu har han ju suttit häktat ett tag och inte kunnat ta sina droger 🙁


   
Citera

Sluta gnäll, det finns dom som har det värre än du! [no-no]


   
SvaraCitera

MinRosaElefant:

typ om han ljuger eller nått..

Då gör han det bara värre för sig själv. Tror inte han talar mer sanning om han haft sina droger. Det ska i vilket fall inte behövas.

Angående rättegångar i övrigt har jag bara suttit och sett en, så jag vet inte mer. Allt jag kan säga är att jag hoppas att det kommer gå bra!


   
SvaraCitera

Tobbish:

Angående rättegångar i övrigt har jag bara suttit och sett en, så jag vet inte mer. Allt jag kan säga är att jag hoppas att det kommer gå bra!

irl


   
SvaraCitera

Relation med en dålig kille eller har du bara haft väldig otur med random människor?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haft otur med random människor.ligger tydligen i min familj att ha otur inom allvarliga saker.våldtäktsförsökt av 4 män i ca 30 års åldern,våldagen av en klasskompis som hatade mig.var i ett jävla förhållande i över två år med en kille som misshandla mig fysiskt och psykiskt.men inte lämna jag han förs jag fick veta att han hade en annan vid sidan av mej.men han lämnar inte mig ifred för det ringer mitt i natten och skrämmer och hotar mig..hatar honom vill bara han ska lämna mig ifred..och knivhotet,var på fel ställe vid fel tidpunkt.vet inte hur jag ska klara av att möta han i rätten 🙁


   
SvaraCitera

ujdå. Låter knäppt. Skaffa en livvakt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sluta hetsgöra trådar. [cry]


   
SvaraCitera

Milton:

irl

Ja?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

ujdå. Låter knäppt. Skaffa en livvakt.

har nästan det,går aldrig ut själv.men får förhoppningsvis bättre hjälp snart

Barnbidrag:

Sluta hetsgöra trådar. [cry]

och vad menar du med det? jag är ju CP så fattar inte

Milton:

irl

va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vänta tills du blir grovt misshandlad av 4 pers och måste sitta och kolla dom i ögonen en hel rättegång, det är inte kul kan jag berätta. Knivhot är ingenting.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MinRosaElefant:

och vad menar du med det? jag är ju CP så fattar inte

Haha, tönt att ta ut det på mig. [love] Det jag menar är att man inte KAN tycka synd om en människa som gnäller som aset. Visst, du verkar ha haft det jobbigt, men det går inte att tycka synd om dig när du gnäller.


   
SvaraCitera

Tobbish:

Ja?

alltså menade att jag sett många rättegångar men bara en irl


   
SvaraCitera

Jag föreslår att du ringer närmaste psykiatriska journ´mottagning/BUP:s akutmottagning.


   
SvaraCitera

livet är överskattat.

du är egentligen mkt starkare än vad du tror. du står fortfarande på dina ben oavsett hur mkt du har gått igenom. Det är inte alla som klarar av det där.

Jag hoppas det går bra i rätten.


   
SvaraCitera