Aviseringar
Rensa alla

Rättvik [confused]


Ämnesstartare

Vad är det med Rättvik som anses vara så coolt?
Så som jag fattat det så är det en liten håla i dalarna som har någon form av anknytning till svenska kyrkan?

Ändå så hör man ständigt folk prata om att dem ska "åka upp till rättvik" eller "hur kul det var i rättvik" etc. etc. Vad fan är grejen?


   
Citera
Ämnesstartare

Dom råkar kanske ha stuga där? Suck.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oggelgoggel:

om råkar kanske ha stuga där? Suck.

fett platt [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ad_Hoc:

Vad är det med Rättvik som anses vara så coolt?
Så som jag fattat det så är det en liten håla i dalarna som har någon form av anknytning till svenska kyrkan?

Ändå så hör man ständigt folk prata om att dem ska "åka upp till rättvik" eller "hur kul det var i rättvik" etc. etc. Vad fan är grejen?

Jag håller med, fyfan för de där Rättorna!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ad_Hoc:

Vad fan är grejen?

Vet inte, har aldrig hört talas om stället.


   
SvaraCitera

Jag har vart där! [party]

Fast jag vet inte om det är skoj, för jag har ingen aning om vilket ställe det är.


   
SvaraCitera
joddla

classic car week vecka 31.. sveriges näst största bilcrusing är i rättvik.. kommer folk från HELA sverige dit.. jag träffa en från kiruna förra året.. han åkte 101mil för att åka crusing i rättviks centrum.:P.


   
SvaraCitera

joddla:

näst största

var är den största?[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Måste bero på Classic car week. Jag har varit i Rättvik många gånger då min familj har landställe i närheten, och då flera gånger haft nöjet att uppleva detta. Det är nåt speciellt med Rättvik[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SIGUR RÒS HAR SPELAT DÄR![cool][cool]

ENDA COOLA! [cool][cool]

Dold text: (PS. JAG SÅG DOM DS!!!!)

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

fast dalhalla öht är rätt fett

http://www.dalhalla.se

Image


   
SvaraCitera
joddla

jag tror västerås crusingen är störst.. power big meet..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Usch det enda som händer vid CCW är att riksvägen blir helt smockad med bilar och att mina mer bondska vänner vill att jag ska hänga med på "traktorpulling"[sad]
Överskattat event...


   
SvaraCitera
Åtta

Min moder och hennes sambo brukar åka dit ibland när det är cruisinggrej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera