Aviseringar
Rensa alla

Rättvist förhållande!?


Ämnesstartare

Hej.

Det är såhär att jag och min flickvän har varit tillsammans i över 1,5 år och i somras så träffade hon en "killkompis" och dom sågs rätt ofta, av en ren slump säger hon i alla fall och det får ju jag tro på eftersom hon inte har bevisat att jag inte kan lita på henne.

Han blev lite intresserad i henne men inget mer hände om man säger så.
Dom skrev lite till varann sms osv. men inte så mycket mer.
Sen för ett tag sedan så började en tjej skriva till mig som verkade lite intresserad och hon e jätte trevlig och snäll på alla sätt.
Sen igår så åkte jag på fest hos en vän och den där tjejen var då där.

När jag kommer hem ringer min flickvän och det första hon frågar är "var --- där?" jag vill ju vara ärlig coh svarar "Ja".
Hon blir helt galen och skäller ut mig och säger saker som "Ja men åk till henne och knulla henne, för de e de du vill" o massa annat.
Jag blir knäckt och förstår inte vad jag har gjort.
Hon säger hela tiden "Man måste ju få ha kill/tjej kompisar" men hon får tydligen ha det men inte jag? Så känns det iaf.

Jag förklarar gång på gång till henne att det här är exakt samma sak om inte mindre än det som hon och den där killen gjorde i somras, jag och den här tjejen har träffats 2 gånger och det är inte direkt i närheten av vad dom har gjort.

Hur ska jag bete mig mot henne? Vad ska jag säga/göra?

Sen undrar jag om det är normalt att bli lite svartis när hon dansar "sådär som alla gör (Enligt hon)". Att man står framför och gnider stjärten mot den som står bakom o ni vet vad jag menar?
Även fast hon har kille?

Är det också något jag ska reagera på?

Tack på förhand för hjälpen!


   
Citera
Ämnesstartare

Jungelbobo:

Tack på förhand för hjälpen!

Varsågod.

---
Nä, men hur reagar hon när du:

Jungelbobo:

Jag förklarar gång på gång till henne att det här är exakt samma sak om inte mindre än det som hon oc

?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon låter dum och orättvis. [sad]
Vad du ska göra? Det finns nog inget bra...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jungelbobo:

Hur ska jag bete mig mot henne? Vad ska jag säga/göra?

Det finns ett ordspråk som lyder typ "Man känner andra genom sig själv", och om hon själv umgåtts med en kille och sen blir ursinnig för att du träffat en tjej sådär så KAN det ju bero på att hon själv höll på med honom.

Jungelbobo:

Är det också något jag ska reagera på?

Jag gillar inte överdriven svartsjuka som går ut över den andra parten, men det där hade jag nog fan blivit lack på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klart man får ha kill- och tjejkompisar. o ja, hon va jvligt orättvis mot dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Michee:

Det finns ett ordspråk som lyder typ "Man känner andra genom sig själv", och om hon själv umgåtts med en kille och sen blir ursinnig för att du träffat en tjej sådär så KAN det ju bero på att hon själv höll på med honom.

Jag ville inte skriva de i trådenm föst för att det skulle bli för långt att förklara.
Men hon vlle ta ett "break" eller v ahon nu ville i somras ett tag och sen ville hon ha tebax mig och då kom det fram att hon hade "kysst" honom av en ren slump, som en hejdå puss ungefär.

Mer än det vet jag inte!
Det är väl det enda jag vet dom har gjort. =/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jungelbobo:

Mer än det vet jag inte!
Det är väl det enda jag vet dom har gjort. =/

Okaj. Jag tycker iaf att det verkar skumt att hon betér sig sådär. Snacka ut med henne och säg precis som hon tycker. Skärper hon sig inte får du la göra slut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vilken bitch ^^

ne men vafan, accepterar hon inte att du har tjejkompisar sa tycker jag inte att hon fortjanar dig. Vafan hon rakade till och med kyssa killen. och du far inte ens ses med tjejen?
hon maste ju kunna acceptera det for att forhallandet ska vara starkt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MissAlmadeh:

vilken bitch ^^

ne men vafan, accepterar hon inte att du har tjejkompisar sa tycker jag inte att hon fortjanar dig. Vafan hon rakade till och med kyssa killen. och du far inte ens ses med tjejen?
hon maste ju kunna acceptera det for att forhallandet ska vara starkt

Det jag också tycker.
Hon säger hela tiden "Vi var inte tillsammans då" nemen vi hade ett uppehåll och hon sa hela tiden att hon itne gjorde slut med mig för känslorna utan för att det kändes konstigt.

Men sen de där att hon dansar sådär?
Är det nåt som ni "alla" tjejer gör även fast ni har pojkvänner eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja men du maste forsta att hon inte kan halla pa sa!
sag typ, a da ar vi val inte det ^^

a assa, jag skulle gora det fast jag har pojkvan. man maste kunna lita pa varann att det inte gar langre an att man bara dansar.
tillit ar A och O i ett forhallande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nawwwww! Stackars!!!! Hon är duuuu,![cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MissAlmadeh:

a assa, jag skulle gora det fast jag har pojkvan. man maste kunna lita pa varann att det inte gar langre an att man bara dansar.
tillit ar A och O i ett forhallande

Kanske ligger nåt i det du säger.
Men man känner också lite att "Hon dumpa mig, kysste han och tog tillbaks mig" ungefär som att jag duger nu eller vadå? =S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mmm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dum alltså


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja men hon borde ju aldrig behovt gora det!
om hon verkligen alska dig sa lixom gor man inte sa *hmm undra om han ar mycket battre, ar han inte det kan jag ga tilbaka.*
kanns som om hon lixom tyckte att han den andra inte var tillrackligt, men var han det skulle hon stanna hos honom.
svinigt ^^


   
SvaraCitera