Aviseringar
Rensa alla

Raff på WoW


Snorbuse:

Men nu undrar jag: Kan Blizzard komma på en med att multi-boxa och om de gör det, vad händer då?

Har inte kört på ett tag, men det var inte förbjudet att multiboxa sist jag spelade, du betalar ju för 2 accounts i månaden så Blizzard är bara glada.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Speltidning:

Har inte kört på ett tag, men det var inte förbjudet att multiboxa sist jag spelade, du betalar ju för 2 accounts i månaden så Blizzard är bara glada.

Okej bra 😀 Jo, får fixa bra med deg innan jag börjar. Men du råkar inte veta något om min sista fråga? (a)


   
SvaraCitera

Snorbuse:

Okej bra 😀 Jo, får fixa bra med deg innan jag börjar. Men du råkar inte veta något om min sista fråga? (a)

Denna?

Snorbuse:

vartannan lvl så får man en gratis lvl att ge ut. Kan jag alltså multi-boxa upp 2 gubbar på accet till 60 var, och sen lvla 2 nya gubbar till 30. Sen därifrån ger jag de gratis lvlar till 60. Därefter fortsätter jag så, med de nya 60s ger jag två nya gratis lvlar från 30.

Ja det borde nog funka, jag är inte helt 100 eftersom jag aldrig har använt RAF, men jag är ändå ganska säker på att detta funkar.


   
SvaraCitera