Aviseringar
Rensa alla

Ragga på mig


Åtta
Ämnesstartare

isola:

Nu får hon fint rykte[wink]

Sant. Det kanske var lite elakt av mig att berätta att hon betalar mig för sex. [sad] Jag får be om ursäkt lite senare.

davvelito:

Du kan få min chokladask, det är 3/4 av innehållet kvar.[cute]

Hmm, är det praliner med äcklig fyllning?

SUKOF:

Tror dig inte.

Nej, okej då. Men jag har en ganska imponerande samling pokémonkort. [cute]

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Dude... Nej. [rolleyes]

Förstör inte min intrikata plan nu! Börja ragga på mig istället. [no-no]

Geigerzähler:

Stackars Mimmi. Dumma du! [mad]

Jag tror att hon vet att jag inte skulle byta ut henne även om hennes rival kunde skjuta laser ur ögonen och sprutade Coca Cola ur brösten. [mad] Sluta vara seriösa nu och börja bjuda på mig istället!


   
SvaraCitera

Åtta:

I gengäld är jag dock generös

tänk på att du kanske får vara väldigt generös för att kompensera det här [no-no]


   
SvaraCitera

Åtta:

Hmm, är det praliner med äcklig fyllning?

Ja de är det.[sad]

Du kan alltid få smaka av mina chips?


   
SvaraCitera

Jag lovar att ge dig knark tills du ser ljuset [love]


   
SvaraCitera
Åtta
Ämnesstartare

20Dollar:

Jag lovar att ge dig knark tills du ser ljuset [love]

Och ljuset är?

davvelito:

Ja de är det.[sad]

Då vill jag inte ha dem. [no-no] Jag är rädd att även Capture kan erbjuda mig chips och choklad, så jag tjänar ingenting på att byta. Du får erbjuda någonting mer unikt.


   
SvaraCitera

Åtta:

Sant. Det kanske var lite elakt av mig att berätta att hon betalar mig för sex. [sad] Jag får be om ursäkt lite senare.

Äsch, förstår väl vem som helst att du har räkningar att betala som alla andra[no-no]


   
SvaraCitera

Åtta:

Och ljuset är?

Lyckan såklart. Du kommer aldrig mer vara bitter.


   
SvaraCitera

Åtta:

Nej, okej då. Men jag har en ganska imponerande samling pokémonkort.

Vem bryr sig!? [mad]


   
SvaraCitera
Åtta
Ämnesstartare

20Dollar:

Du kommer aldrig mer vara bitter.

Hur ska jag då kunna vara lycklig? Att vara bitter är hårdkodat i min hela existens. Mitt väsen, min själ lever utav det. [sad]

SUKOF:

Vem bryr sig!? [mad]

Någon som är väldigt intresserad av pokémon, kanske? [rolleyes] Jag försöker ju bara hitta saker hos mig som skulle göra mig intressant för eventuella partners.

isola:

Äsch, förstår väl vem som helst att du har räkningar att betala som alla andra[no-no]

Skönt att jag har din förståelse. [smile]


   
SvaraCitera

Åtta:

Förstör inte min intrikata plan nu! Börja ragga på mig istället. [no-no]

Okejdå, jag bjuder en natt med Mario och oändlig tillgång till en spelpartner till Mario Kart.


   
SvaraCitera

Åtta:

Skönt att jag har din förståelse.[smile]

but ofc snuttis[wink]


   
SvaraCitera
Åtta
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

jag bjuder en natt med Mario och oändlig tillgång till en spelpartner till Mario Kart.

Det räcker med en lång och spinkig nörd i sängen. Om vi skulle försöka oss på några mer intrikata sexpositioner så skulle vi förmodligen bryta några ben (hävstångsprincipen). [no-no] Dessutom kan jag ju få en mängd nätter med Capture. Varför skulle EN natt med Mario vara bättre? [no-no]


   
SvaraCitera

Åtta:

Någon som är väldigt intresserad av pokémon, kanske? Jag försöker ju bara hitta saker hos mig som skulle göra mig intressant för eventuella partners.

Ja okej.


   
SvaraCitera

Åtta:

Då vill jag inte ha dem. [no-no] Jag är rädd att även Capture kan erbjuda mig chips och choklad, så jag tjänar ingenting på att byta. Du får erbjuda någonting mer unikt.

Mjölken i stockholm har jag fixat till och förpackat, vissa delar av den.[wink]


   
SvaraCitera
Åtta
Ämnesstartare

davvelito:

Mjölken i stockholm har jag fixat till och förpackat, vissa delar av den.[wink]

Och det gör dig oumbärlig som partner därför att...? [cute]


   
SvaraCitera