Aviseringar
Rensa alla

Ragga på tjejer


Ämnesstartare

Tjena alla underbara människor bara undrar om man typ ska. Gå  fram till  en tjej ockå stammar man tror  ni jon skrattar eller tar det seriöst o väntar tills han har fått fram meningarna Tacksam för svar:)


   
Citera
Ämnesstartare

Bästa tipset vore väl vara att alltid gå på magkänsla.. vill du verkligen prata med en tjej så ska du göra det varenda djävla gång. Går det åt helvete så känns det pinsamt eller kanske rentav hemskt men det blir ju faktiskt lättare för varje gång. Skulle hon nu hånskratta är det inte mycket att hänga till granen, då har du all rätt att känna dig mycket bättre än henne som vågar ta steget. Hur som helst är du den som vinner på det i längden Rodnar
 

Jag känner mig dock som en hycklare nä ja skriver det Rodnar
Men gillar jag nån så brukar jag aldrig kunna hålla emot och till slut ta kontakt och visa det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack tycker jag är modig  om jag går fram till en tjej o säger något fint till henne   O jag är en stammare?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yes. Gör så och ha självförtroende, damerna gillar karlar med bra självförtroende, säger hon nej få inte panik eller börja gråta som jag gjorde i fyran. Ja, jag fick tårar när min crush peta mig. Istället börja prata om något annat typ "jaha vill du gå på bio då som en vän? " eller något annat.. Vete fan om det är värt att fråga ut henne på första samtalet men aja Yolo eller vad ungdomar nu säger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

imafckprick:
Yes. Gör så och ha självförtroende, damerna gillar karlar med bra självförtroende, säger hon nej få inte panik eller börja gråta som jag gjorde i fyran. Ja, jag fick tårar när min crush peta mig. Istället börja prata om något annat typ "jaha vill du gå på bio då som en vän? " eller något annat.. Vete fan om det är värt att fråga ut henne på första samtalet men aja Yolo eller vad ungdomar nu säger.

Tack som fan!! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gör som du vill. tjejer gillar det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lmaomynigga:
gör som du vill. tjejer gillar det

Vadå tjejer gillar det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om du stammar är det bra om du stannar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lonesome Sparrow:
om du stammar är det bra om du stannar

Vrf i. Helvete är det bra att jag stammar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om du stannar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Danne_cars:

Vadå tjejer gillar det?

tjejer gillar när killar gör som de vill och inte bryr sig om vad nån annan tycker om det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lmaomynigga:

tjejer gillar när killar gör som de vill och inte bryr sig om vad nån annan tycker om det

Ok

lmaomynigga:

tjejer gillar när killar gör som de vill och inte bryr sig om vad nån annan tycker om det


   
SvaraCitera