Aviseringar
Rensa alla

Ragga upp lång och muskulös kille om man själv är mycket kortare och tunnare i jämförelse?


Ämnesstartare

Jag är själv hyfsat lång (184 cm) men jag har spanat in en kille i tre dagar nu som jag tycker är jätteläcker.
Problemet är bara att han är oerhört mycket större (säkert 205-210 nånting) och betydligt större och mer muskulös än mig - kan utan tvekan säga att hans biceps är dubbelt så breda som mina i alla fall. [rolleyes]
Problemet är bara att jag har hört att såna här killar oftast inte är intresserade av "små" killar (som jag säkert är för honom), utan att det oftast är de långa och biffiga killarna som är mycket mer populära överhuvudtaget - sen vill jag ju helst inte vara ensam med honom förrän jag är säker på att han är snäll heller.
Så har ni några tips och åsikter om det här?


   
Citera
Ämnesetiketter

Mikael:

Så har ni några tips och åsikter om det här?

Gå fram och testa, så får du se vad som händer ^^ Jo, det är svårt. Fast det där med att "stora inte gillar små" är en myt, det kan du vara helt säker på.


   
SvaraCitera

Vet du att han är bög?


   
SvaraCitera

Mikael:

Så har ni några tips och åsikter om det här?

Du förlorar väl inget på att försöka.


   
SvaraCitera

Du kan ju inte veta vilka preferenser han har utifrån hur han ser ut, människor är olika och gillar olika saker. Vill du ragga på honom så gör det - är han inte intresserad så lär det märkas och då vet du ju.


   
SvaraCitera

Våga, våga, våga[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sonson:

Vet du att han är bög?

Ganska säker iaf, han brukar vara på samma gayklubb som jag. [crazy]

MissAnox:

Våga, våga, våga

Haha japp, får försöka. [bigsmile]
Jag är galen i såna här killar, vet inte riktigt hur jag ska förklara det men det är någonting sjukt mysigt med att vara "den lilla", som han liksom skulle kunna brotta ner och kasta runt hur lätt som helst om han ville men som ändå är väldigt snäll och beskyddande. [crazy]

Vet inte hur pass vanligt det är att känna så här egentligen, det har ingenting att göra med dominanslekar eller nåt sånt överhuvudtaget, utan bara själva känslan av att rent allmänt vara mycket mindre och svagare i hans sällskap. [rolleyes]
Men den känslan finns bara där om killen också är en charmig gentleman.


   
SvaraCitera

Tror du inte att du har utseendet med dig så får du helt enkelt använda dina inre egenskaper och hoppas på det bästa. Hur svårt kan det vara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

r du inte att du har utseendet med dig så får du helt enkelt använda dina inre egenskaper och hoppas på det bästa. Hur svårt kan det vara.

Tror nog att det är rätt så lungt på den punkten, har hört från både tjejer och killar att jag ser bra ut och det där. [rolleyes]

Men jag brukar faktiskt köra med ett mer "sött" utseende när jag pratar med såna här killar, alltså nästan lite åt det pojkaktiga hållet - så slät och fin hy som möjligt och sånt där.
Tycker att jag blir rejält söt i en svart åtsittande tröja och svarta leggings, haha. [crazy]
Och sen jättesnälla och inbjudande valpögon och ett mjukt leende med huvudet på sned när jag ser på honom sen, brukar oftast gå hem. [cool]


   
SvaraCitera

Fan att man inte var bög alltså. Så lätt ni har att få till roliga sextillställningar..


   
SvaraCitera

Kör på!!! inget att fölora! ... Förresten... Hur gick de? 😉 Något nytt= har du raggat upp honom? 🙂


   
SvaraCitera

Mikael:

Så har ni några tips och åsikter om det här?

Jag är 182, min kille är 195, inga problem. Om allt annat känns bra tror jag inte längden spelar någon större roll om man inte är sjukt ytlig.


   
SvaraCitera