Aviseringar
Rensa alla

Ragget ska sova i min lägenhet!


Ämnesstartare

Tjenare allihopa! Jag började första året på gymnasiet i år och bor i en lägenhet själv. Går på en skolan som ligger 7 mil ifrån min by där jag egentligen bor. Men det kommer 2 stycken som ska sova i min lägenhet nu under helgen. Det är lite festligheter här i stan. En av dom är min bästa vän, men den andra är en tjej jag gillar väldigt mycket. Vet dock inte om hon vet de. Hur ska jag göra för att kanske få fram det på ett smidigt sätt? Hur ska jag bete mig emot henne? Första gången jag sover "tillsammans" med en tjej jag gillar så 😀


   
Citera
Soliso

Sm0k3Mid:
Tjenare allihopa! Jag började första året på gymnasiet i år och bor i en lägenhet själv. Går på en skolan som ligger 7 mil ifrån min by där jag egentligen bor. Men det kommer 2 stycken som ska sova i min lägenhet nu under helgen. Det är lite festligheter här i stan. En av dom är min bästa vän, men den andra är en tjej jag gillar väldigt mycket. Vet dock inte om hon vet de. Hur ska jag göra för att kanske få fram det på ett smidigt sätt? Hur ska jag bete mig emot henne? Första gången jag sover "tillsammans" med en tjej jag gillar så 😀

"Tjena bruden, vill du gå ut och käka en raggeballe med svängdörr?"

Eller

"Tjena Smulan, står du här och kexar?"


   
SvaraCitera

Jag hade inte sex med min flickvän första gången jag sov över , efter det så var hon på mig än förut . Kan vara för jag respekterade henne , gör de samma så kanske du har henne i din famn i framtiden .


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lurifax69:
Jag hade inte sex med min flickvän första gången jag sov över , efter det så var hon på mig än förut . Kan vara för jag respekterade henne , gör de samma så kanske du har henne i din famn i framtiden .

Vad menar du men "efter det så var hon på mig än förut" ?

Soliso:

"Tjena bruden, vill du gå ut och käka en raggeballe med svängdörr?"

Eller

"Tjena Smulan, står du här och kexar?"

Men ärligt, de replikerna kommer inte fungera lilla du 😀


   
SvaraCitera

Sm0k3Mid:

Vad menar du men "efter det så var hon på mig än förut" ?

Men ärligt, de replikerna kommer inte fungera lilla du 😀

på mig mer än förut* skrev på luren så såg ej felet 🙂


   
SvaraCitera
mens
 mens

lurifax69: ag hade inte sex med min flickvän första gången jag sov över , efter det så var hon på mig än förut . K

Du nekade hennes närmanden? Låter annars rätt kasst.


   
SvaraCitera
mens
 mens

och nä du menade det säkert ej så etc


   
SvaraCitera

mens:

Du nekade hennes närmanden? Låter annars rätt kasst.

Nope , de hände inte nånting direkt , såklart jag ville men tyckte inte att de skulle gå så fort, annars ligger man så är man tillsammans några dagar efter .


   
SvaraCitera
mens
 mens

lurifax69:

Nope , de hände inte nånting direkt , såklart jag ville men tyckte inte att de skulle gå så fort, annars ligger man så är man tillsammans några dagar efter .

man och man. det där kan se så jädra olika ut.


   
SvaraCitera

Tror att du missförstått vad ett ragg är. 


   
SvaraCitera