Aviseringar
Rensa alla

Raggnings-dagboken!


Simplicity:

Min situation; 100% singel and loving it

ok har du ett aktivt sexliv eller? för det e det enda som e soft om man e singel liksom?


   
SvaraCitera

ohYEA_:

NEVER.. Alltså, detdär tipset ger jag till alla som är i samma situation och jag tror på det, men nej

ah sweet youth. seriöst du har allt att vinna. att bli dissad betyder inte ett skit, du glömmer det och går till nästa. Så enkelt är det.

sixten8:

ok har du ett aktivt sexliv eller? för det e det enda som e soft om man e singel liksom?

Hahahah too much info.. Puss


   
SvaraCitera

Simplicity:

Killar begränsar bara din frihet och man är inte lika självständig längre

[zzz] världens sämsta sak o säga.. visst det är lite mindre frihet men vad gör det? älskar man sin partner vill man ju knappast göra vissa saker med andra


   
SvaraCitera

Simplicity:

ah sweet youth. seriöst du har allt att vinna. att bli dissad betyder inte ett skit, du glömmer det och går till nästa. Så enkelt är det.

Jag vet. Det är inte rädslan att bli dissad, jag bara... Känner inte honom och jag har typ en bild av honom som jag gärna vill behålla bara xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

bild av honom som jag gärna vill behålla bara

Ja man vill ju de :/


   
SvaraCitera
time
 time

built this way:

kommit längst med

built this way:

sitta bredvid honom

[tired]


   
SvaraCitera
smisk

Hatar att bli raggad på.


   
SvaraCitera

Lamt lol.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

me likey a girl, who me likey a little, but most as friendy 🙁 (är seriös även om det låter oseriöst på sättet jag skrev på :))

Samma, tror jag, dubbla budskap FTL.


   
SvaraCitera
blum
 blum

Sitter en jävla nörd och spelar datorspel bredvid min säng där jag ligger i bara underkläder, men jag tycker inte att han verkar så intresserad [sad]


   
SvaraCitera

Lindblom:

Sitter en jävla nörd och spelar datorspel bredvid min säng där jag ligger i bara underkläder, men jag tycker inte att han verkar så intresserad [sad]

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Kära dagbok,

citerade Lindblom idag, väntar spänt på hennes reaktion. [blush]

Puss, kram, knull, osv. [love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lindblom:

Sitter en jävla nörd och spelar datorspel bredvid min säng där jag ligger i bara underkläder, men jag tycker inte att han verkar så intresserad

Illa. Fast jag vet ju inte vem det är iofs. 😛 .


   
SvaraCitera
blum
 blum

BreakTheAuthority:

citerade Lindblom idag, väntar spänt på hennes reaktion. [blush]

haha :*


   
SvaraCitera

Lindblom:

haha :*

Dold text: OMG HUR GÖR MAN NU?! [cry]

Eh, hej? [blush]


   
SvaraCitera