Aviseringar
Rensa alla

raggsockar


Ämnesstartare

var köper man det? har kollat på mq, hm, vero moda, indiska etc. men hittar inte.

edit: säg inte att man stickar själv eller får av mor/farföräldrar. jag har glömt hur man stickar och min släkt är död


   
Citera
Ämnesetiketter

   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Temnozor:

http://www.engelsons.se/jakt-fritid-klader/index.php?do=prod&art=1433&parent01=2...


tack men du vet ingen affär typ? föredrar att slippa frakt och grejer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vet inte om dem räknas som raggsockar men jag köpte några sjukt sköna lite tjockare strumpor på Stadium förra vintern 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

vet inte om dem räknas som raggsockar men jag köpte några sjukt sköna lite tjockare strumpor på Stadium förra vintern 🙂

tack, skall kolla där!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

tack men du vet ingen affär typ? föredrar att slippa frakt och grejer

Tyvärr inte, men någonstans borde det väl finnas. 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag tycker mig se raggsocker överallt[confused].. Men jag kanske har någon annan idé om vad raggsocker är. Annars så har jag sett på fina på åhlens, de såg inte ut som om mormor hade stickat dem precis, men de var stickade iaf 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Någon annan:

Annars så har jag sett på fina på åhlens, de såg inte ut som om mormor hade stickat dem precis, men de var stickade iaf 😛

var och kollade där, dock inte så noga. men jag tänker tjocka strumpor. hittade typ bara knästrumpor överallt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man stickar dem såklart! [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Man stickar dem såklart!

kan betala dig om du gör några riktigt fina och jag inte hittar några andra :pp


   
SvaraCitera

Knarko:

vet inte om dem räknas som raggsockar men jag köpte några sjukt sköna lite tjockare strumpor på Stadium förra vintern 🙂

Låter mer som tubsockor kanske.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

kan betala dig om du gör några riktigt fina och jag inte hittar några andra :pp

Ska det vara mycket detaljerade mönster på dem? [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

var och kollade där, dock inte så noga. men jag tänker tjocka strumpor. hittade typ bara knästrumpor överallt

hmm, är ganska säker på att jag såg det på ett par "skyltdocksben" tillsammans med strumpbyxor.. vart sugen att köpa dem. Men har också för mig att jag sett det på andra ställen, men kan inte komma ihåg vart x)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Granngården/lantmännen


   
SvaraCitera