Aviseringar
Rensa alla

raka armarna?


Kokoo

gör som du vill. det kommer inte värre, snarare bättre (efter ett tag i alla fall, då växer det inte ut lika fort)


   
SvaraCitera

Krångligt att behöva hålla på och raka armarna. jag tror att dina skitfina med håret dessutom!


   
SvaraCitera
Kokoo

stereo total:

Krångligt att behöva hålla på och raka armarna. jag tror att dina skitfina med håret dessutom!

håller med där!


   
SvaraCitera
höna

säger som stereo

har håriga armar men tror inte nån byr sig faktisk. hoppas inte dt ialf, är 1 apa


   
SvaraCitera

kör bara. Tar ett par sekunder på sin höjd. Grovare eller mörkare blir det inte.


   
SvaraCitera

Jag tycker verkligen inte att du ska behöva raka armarna. Det blir bara jobbigare i framtiden sen när du känner att du måste raka armarna flera gånger i veckan.

lillajaget:

undrar även om det är vanligt att tjejer rakar armarna?

Har ganska många tjejvänner som rakar armarna! Tycker det är såååå onödigt.. Tror inte någon mer än dom själva tänker på det.
[smile]


   
SvaraCitera

ähhhhhhhhhh


   
SvaraCitera

Du vill icke ha stubb på armarna då blir det bara värre och till slut får du nojja! Skaffa en sådan där lasersak från köp tv skiten laser manicken EHSAUEHSUA

Nej men ärligt raka inte antingen vaxa eller lasra det! 🙂


   
SvaraCitera

har krokiga armar[sad]


   
SvaraCitera

Tim.:

Har ganska många tjejvänner som rakar armarna! Tycker det är såååå onödigt.. Tror inte någon mer än dom själva tänker på det.
[smile]

Pfft,du vill ju bara ligga du[sad]


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll:

Pfft,du vill ju bara ligga du

SCHHHHHHH [blush]


   
SvaraCitera

Do so if u like:-) är bara bs att det inte märks för det gör det.... en kille sa "fan vad håriga armar du har" till mig när jag typ 14, fortfarande ett trauma^^ skämt åsido, blev jag väl inte sådär jätte glad och blev plötsligt väldigt medveten om mina armar vilket jag inte hade varit tidigare....

för att vara ärlig tror jag att många märker det, som när en elev man sitter bredvid räcker upp handen vid fönstretXD men också när de visar något med armarna och så.... fast det kan man ju skita i, alla har ju hår på armarna trots allt:-P


   
SvaraCitera