Aviseringar
Rensa alla

Raka av ögonbryn


Ämnesstartare

Ni som rakar av eller vaxar bort ögonbryn, låter ni dem aldrig växa ut igen eller?

Jag har ett helvete med mina som jag rakade bort. Det har gått en månad utan att de växt ut, tar ca 30 min att fixa bara dem - varje dag... Förstår inte hur ni orkar. Förklara gärna


   
Citera
Ämnesstartare

vf rakar du bort ögonbryn


   
SvaraCitera
reben

vfr gör man det ens


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För att alla gör?Gråter nej men orkade inte fixa dem en morgon och var sen till skolan så rakade bort dem och målade. Såg jättefint ut men sedan började helvetet 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gammalumare: Såg jättefint ut men sedan började helvetet

blir det inte stubbigt och rätt så äckligt? 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

???????


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kakakaka:

blir det inte stubbigt och rätt så äckligt? 🙁

Var det efter 2 veckor.. allt var kaos. men det största problemet är typ att det målade går bort om man råkar klia sig i ansiktet lr kommer åt haha 
kommer aldrig mer göra om det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

asså ni fattar ej, det är skitsnyggt när man målar dit dem med rätt färg och kan ha olika former varje dag 🙁 är ju inte ensam om att ha gjort det här


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nó. Just. Stop.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gammalumare: Var det efter 2 veckor.. allt var kaos. men det största problemet är typ att det målade går bort om man råkar klia sig i ansiktet lr kommer åt haha

rakade du av allt eller konturer??

råkade noppa litelite för mycket och fick måla lite tills det växte igen, har nu lärt mig att  ju mer man plockar bort desto segare det växer, tillskillnad från övriga kroppsdelar  Arg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kakakaka: rakade du av allt eller konturer??

Nej, allt... Var jätterädd att komma åt ögat och dö lr ngt :s

kakakaka: råkade noppa litelite för mycket och fick måla lite tills det växte igen, har nu lärt mig att  ju mer man plockar bort desto segare det växer, till skillnad från övriga kroppsdelar

ja, har slutat växa på många ställen för mig D: 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

froggygog:
Nó. Just. Stop.

-.- har ju gjort det men frågar bara...
+ det var faktiskt skitsnyggt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gammalumare: Nej, allt... Var jätterädd att komma åt ögat och dö lr ngt :s

oj! du får köpa bra primer och måla inte med pennor utan köp en bra borste och en sånhär att kombinera med

217712-3182_1?$nelly_392x523$&cropN=0.02


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag rakade av mig ögonbrynen ett tag, tror det tog ungefär ett halvår innan det blev ett bryn igen, sen kanske 1 år till innan de såg ok ut igen utan att måla o hålla på 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

: (


   
SvaraCitera