Aviseringar
Rensa alla

Raka


Ämnesstartare

Brukar ni raka er runt snoppen? Om ni gör det, tar ni bort allt eller lämnar ni hår på vissa ställen?  

Jag själv tyckte att det blev lite mycket så jag tog bort en del från ovansidan.


   
Citera
Ämnesetiketter

Rakar pungen och trimmar pubis. När jag gick i gymnasiet rakade jag även pubis men nu känns det tillräckligt med att trimma pubishåret kort.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kör med häck trimmer


   
SvaraCitera

Maymay:
Kör med häck trimmer

Tar du häcken med den också då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sgt.sunshine:

Tar du häcken med den också då?

Ja röven asså


   
SvaraCitera

Maymay:

Ja röven asså

Ja precis


   
SvaraCitera

Jag brukar timma håret på kroppen så att jag inte ser ut som en vandrande buske. På intima delar har jag haft helrakat men efter ett tag så orkade jag inte hålla på för att det bara växer ut, nu rakar jag bara vad jag tycker behöver rakas och trimmar allt när det blir för mycket. Det är inget fel med att raka eller trimma sig på mer intima delar av kroppen, det är du som ska känna dig bekväm med din kropp, ingen annan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kalle Planka:
Brukar ni raka er runt snoppen? Om ni gör det, tar ni bort allt eller lämnar ni hår på vissa ställen?  

Jag själv tyckte att det blev lite mycket så jag tog bort en del från ovansidan.

Absolut, lämna lite hårfläckar här och där. Gärna i osymmetriskt mönster 


   
SvaraCitera
EMD F7

Jag själv tyckte att det blev lite mycket så jag tog bort en del från ovansidan.

Alla riktiga män borde ha hår runt kuken men de är ok för att klippa lite kortare med sax.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag använde sax men det var bara för att se hur det var med kortare hår, nu har allt vuxit tillbaka igen.


   
SvaraCitera