Aviseringar
Rensa alla

Raka låren?


Ämnesstartare

Haha, ja jag har tråkigt.. Nyss duschat och rakar as usual benen etc... [rolleyes]

Är jag ensam om att raka låren ?
Har liksom inte hört att så många brukar göra det, men vad vet jag.

OCH. Det är inte för att jag är särskilt hårig där. Är typ högst 2 mm, tunna, LJUSLJUSblonda strån som inte syns, men känns lite.- och just därför! Min kille är helt sjukt galen i min "lena lår[love]"

Hahaha så that sååeee.


   
Citera
Exner

Duktig tös!

[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eh,nej?Jag gör d inte ialf. [shake]man har ju fjun,inte manshår.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

chipz:

OCH. Det är inte för att jag är särskilt hårig där. Är typ högst 2 mm, tunna, LJUSLJUSblonda strån som inte syns, men känns lite.- och just därför! Min kille är helt sjukt galen i min "lena lår[love]"

inte länge till, eftersom du rakar dom? [confused]

Nej jag rakar inte mina lår varför skulle jag det är ju stubben som känns likssss.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera

hahah åh jag minns när jag var liten och hade hår på benen före alla andra. funderade på att raka låren, vilket jag är skitglad att jag inte gjorde.
stubb där, nejtack


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

man har ju fjun,inte manshår.

Jo precis. fjun. Men ändå.. Han älskar mina lår. så då gör jag så han älskar dem mer! [y] loel. Men jag är rätt petig också. Rakar överläppen också trots att jag är tjej.. Det är ljusljusblonda småfjun där också. palla?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SUKOF:

Nej jag rakar inte mina lår varför skulle jag det är ju stubben som känns likssss.

Jo men är man lenis kan man få penis [y] [wink]


   
SvaraCitera

chipz:

Rakar överläppen också trots att jag är tjej.. Det är ljusljusblonda småfjun där också. palla?

JA låt oss raka varenda millimeter av vår kropp tillsammans. handflatorna också för säkerhetsskull, man vill ju inte känna någonting där när man är 50 [sad]


   
SvaraCitera
Exner

Blott lättja, finge man stubb där! Huden är så pass tjock, att hon utan vidare klarar, att rakas var annan dag; snabbare än så, lär knappast håret kunna växa till stubbs.

[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

chipz:

palla?

ja precis, palla... bry sig? Skulle slå den som föreslog något sådant till mig.


   
SvaraCitera

chipz:

Jo men är man lenis kan man få penis

jag får penis ändå, fan livet är ett mysterium utanför paris hilton-dieten


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

chipz:

Jo men är man lenis kan man få penis [y] [wink]

fy fan vilket praktexempel på blåst tjej du ÄR. [zzz]
SLUTA SE DIG SJÄLV SOM NÅN JÄVLA HORDOCKA. du rakar fittan också va?

jag får hur mycket kuk jag vill och jag rakar inte benen [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

killrambo:

JA låt oss raka varenda millimeter av vår kropp tillsammans. handflatorna också för säkerhetsskull, man vill ju inte känna någonting där när man är 50

EXAKT 😉 Nejmen aaaaaaaawhhhhhhhhhhhhh.. palla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

chipz:

rakar as

Analen är viktig [blush]


   
SvaraCitera