Aviseringar
Rensa alla

Raka pungen eller ej?


Hade det varit en tjej som skrivit så hade fler skrivit att hn skulle raka. Synd hur samhället ser ut.


   
SvaraCitera

Och vilken tjej skulle ens tänka åh ska kolla på film med en snubbe, jag blir nog slickad!!11111


   
SvaraCitera

Inte det första jag tänker på...


   
SvaraCitera

isola:
Och vilken tjej skulle ens tänka åh ska kolla på film med en snubbe, jag blir nog slickad!!11111

isola:
Hade det varit en tjej som skrivit så hade fler skrivit att hn skulle raka. Synd hur samhället ser ut.

Ja precis! dumma könsskillnader 🙁


   
SvaraCitera
Kudhos

isola:
Och vilken tjej skulle ens tänka åh ska kolla på film med en snubbe, jag blir nog slickad!!11111

Var ett tag sen han skrev tråden och ingen återkoppling. De kanske såg på film for real och han har haft en kliande rakad pung för inget. Mycket gladMycket gladMycket glad


   
SvaraCitera

tkr alla får välja själva. man kanske kan ansa lite ba om man inte vill raka sig


   
SvaraCitera

isola: Och vilken tjej skulle ens tänka åh ska kolla på film med en snubbe, jag blir nog slickad!!11111

exakt, fler tjejer behöver lära sig att tänka på så vis 


   
SvaraCitera

isola:
Hade det varit en tjej som skrivit så hade fler skrivit att hn skulle raka. Synd hur samhället ser ut.

isola:
Och vilken tjej skulle ens tänka åh ska kolla på film med en snubbe, jag blir nog slickad!!11111

nämen vad är det är för en vettig mäncha som skrivit dessa?????? puss pårey gamla Isola


   
SvaraCitera

GraGo:
Tja, ska till en tjej och "se på film", ni vet vad det betyder.

omg hahaha vad rolig du verkar vara.
sådär seriös & har typ bråttom med att få svar


   
SvaraCitera
Exner

= )


   
SvaraCitera