Aviseringar
Rensa alla

rakad?


flygkärra:
Var 100% seriös och är jätteintresserad av en lång utläggning om detta mm tack på förhand 

Tycker bara inte man ska sitta och tjejgissa(godta helt orimliga påståenden så länge dessa passar narrativet). Party


   
SvaraCitera

Trimmat är nog det optimala, inte för mycket och inte för lite. Synd om man måste gå igenom en djungel för att komma fram och om det är inget så kanske det känns lite överdrivet. 


   
SvaraCitera

jag rakar mig, är tjej och det är mer naja att vara de om killen ska gå ner och slicka. Vet ju själv att när jag ska suga av killen vill jag inte få massa hår i munnen. Därför rakar jag mig och alla jag ska hålla på med vill jag också ska vara rakade


   
SvaraCitera

Vaxad eller rakad.


   
SvaraCitera

Ja du, för syns skull så är det väl fint å va rakad, men det bero på vilken person man fråga.
Men enligt mig så är det också bekvämt. Så länge man raka sig på ett bra sätt, använd rakskum, utan så bli det bäre skit av det, å man blö lätt.


   
SvaraCitera
Champi

Jag är ALLTID helt rakad.


   
SvaraCitera

Gör vad som känns bäst för DIG.
Jag rakar mig inte alls och är tjej.


   
SvaraCitera

hurtigtjej:
jag rakar mig, är tjej och det är mer naja att vara de om killen ska gå ner och slicka. Vet ju själv att när jag ska suga av killen vill jag inte få massa hår i munnen. Därför rakar jag mig och alla jag ska hålla på med vill jag också ska vara rakade

Var det inte du som aldrig hade legat?


   
SvaraCitera

Teletvå:

Var det inte du som aldrig hade legat?

aldrig legat med kuk i fitta men har ju gjort andra saker;)


   
SvaraCitera
Ajs
 Ajs

Det är mkt fräschare att vara rakad, speciellt om man vill bli slickad. Personligen så hatar jag att få hår på tungan och det känns bara så sjukt mycket bättre när tjejen är helt rakad eller har endast lite hår


   
SvaraCitera

Killar brukar oftast föredra rakat, men tbh är dom flesta bara glada för att dom får ligga så bryr sig inte så jättemycket. Dom som säger att de inte bryr sig om man är rakad eller inte tycker i alla fall att man ska kunna komma in och hitta, så alltså inte för buskigt


   
SvaraCitera

Rent allmänt är stor o bred buske ingen hit så raka smalare o klipp ner hårlängden som ett vardagstipps till alla inkl killar.
Men du ska inte fundera på att helraka dej till ert första sex. Helrakat är jätteläckert men det kan du vid senare tillfälle fråga killen om när ni varit tillsammans ett tag eller överaska han? Jag brukade raka min tjej och hon klippa/raka mej vilket är härligt.


   
SvaraCitera

Smiilllaa:
ska man vara rakad när man har sex? eller vad tycker killar? det är ju fett pinsamt och fråga killen vad han gillar.

Min sambo bryr sig inte alls om jag är lite rakad och han är 25 år och jag är 15 år 


   
SvaraCitera

Beror ju på lite va man ska göra också liksom om man ska få en avsugning kan ja första om personen inte vill ha hår i munnen men om typ ja ska gå ner på någon så uppskattar jag om den e rakad brukar själv typ "trimma" inför om man ska träffas ;3


   
SvaraCitera

Hеj! Om du vill hа gratіs sеx → http://vyx.se/y0p ← dеt fіnns många tjejer sоm väntar på din pеnis і dіn stad 🙂 DЕSS GRATІS


   
SvaraCitera