Aviseringar
Rensa alla

Råkade göra lite fel..


Ämnesstartare

Är så att jag är intresserad av en tjej, både jag å hon tycker att de är fegt att SMSa vad man känner, å framförallt skicka ngn annan på att säga.. Men just de jag bafara skedde, snacka me en kompis om tips, kompisen skulle svara på SMS t mig, men råka av misstag trycka i en annan som dumt nog är vän me hon jag gillar, å den skvallrar de för henne...

Så hon jag gillar ignorerar mig först, sen vart de lite småsnack via SMS om att de är fegt att SMSa å skicka andra på att säga.. Tanken va att jag skulle ta de me henne öga mot öga imon, å jag hade inte en tanke på att be ngn annan säga elr SMSa ngt om de..

Frågan är nu, är de kört elr kan jag lösa detta endå?? vad kan man göra typ??


   
Citera

Jävlar, jobba lite på ditt språk. Fick läsa tre gånger innan jag fattade allt, och det är inte för att jag är korkad.

Vi kan inte veta om det är kört eller ej, men prata med henne och säg som det är, att du bara ville ha tips? Det är ju faktiskt ett rätt bra upplägg för att säga att du gillar henne? "Jo, det är så att jag gillar dig och ville be om lite tips på hur jag ska vara mot dig liksom, men så skickade jag fel av misstag... Sorry, inte meningen att du skulle få reda på det av din kompis"


   
SvaraCitera

Stringburka:

Jävlar, jobba lite på ditt språk. Fick läsa tre gånger innan jag fattade allt, och det är inte för att jag är korkad.

Alltså vilken tönt hon är, det är inte världen sak.


   
SvaraCitera

Macktorsken:

Alltså vilken tönt hon är, det är inte världen sak.

+1

Skulle aldrig palla någon som blev sur för ett sms.


   
SvaraCitera

Stringburka:

Skulle aldrig palla någon som blev sur för ett sms.

Samma här, iaf inte sådant sms. Eller att någon annan berättar.


   
SvaraCitera

Skulle vara dumt om en sån händelse skulle få sabba er relation. Snacka med henne irl. Säg vad du känner.


   
SvaraCitera

som sagt snacka med henne


   
SvaraCitera

tolk?


   
SvaraCitera

Mm, det är kört tyvärr.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

English version:
Is it that I am interested in a girl, both I on she thinks they are
cowardly SMSA what you feel, of particular ngn send another to
say .. But at the bafara I did, talk me a friend for advice,
friend would respond to text messages for me, but happen to accidentally press in another
who foolishly me she is a friend I like, on the gossip of her ...

So she ignores me, I like first, then every bit of chitchat with SMS
that they are cowardly SMSA of sending others on to say .. The idea huh me
would take the me her face to face imon, of I had not thought of that
ask ngn other elr SMSA say anything about those ..

The question now is, is the driving elr can I solve this one? what can you do
Type?


   
SvaraCitera

Skicka iväg kompisen och telefonen, och prata sen med henne face to face istället.


   
SvaraCitera

Vilken relation ni skulle ha om hon blir sur på grund av det. Du vet ju att du inte ska göra det i framtiden. För jag håller ändå med att det är ett idiotiskt sätt att få kontakt med någon på.


   
SvaraCitera

haroldlowe12:

å framförallt skicka ngn annan på att säga

Ååååh mellanstadiet!! Men säg till henne att du inte ville sabba nåt och därför frågade en kompis och sen skickade fel, är hon sur ändå så är det inget att ha tror jag[no-no]

Macktorsken:

But at the bafara

Hahah bafara, låter som en dålig semesterort


   
SvaraCitera

loom:

Hahah bafara, låter som en dålig semesterort

Haha aaa, Shall we visit the Bafara reef?


   
SvaraCitera