Aviseringar
Rensa alla

Rakar du dig där uppe?


Exner

Chibibbi: jobbar på att växa ut både huvud

= )

Chibibbi: ansiktshår

= (


   
SvaraCitera

Exner:

= (

: D oroa dig inte, odlandet går mycket dåligt!


   
SvaraCitera

Jobbar hårt på fint skägg.


   
SvaraCitera
Exner

blaserad:
Jobbar hårt på fint skägg.

= ) Frågan kvarstår dock om du rakar dig där uppe.

Chibibbi:

: D oroa dig inte, odlandet går mycket dåligt!

= )


   
SvaraCitera

Exner: = ) Frågan kvarstår dock om du rakar dig där uppe.

Trimmar kanske Rodnar


   
SvaraCitera

jag rakar näsryggen


   
SvaraCitera
Draug

Rövburgare Kung: (Kille) ja

Mustaschen rök idag då den blivit för vildvuxen för min smak, men halskägget och polisongerna fick vara kvar. Ett yvigt skägg är ett måste när vinterhalvåret nalkas.


   
SvaraCitera
duden

Ja det för jag. Tycker att jag ser smått barbarisk ut som orakad


   
SvaraCitera
Exner

Delvis


   
SvaraCitera

Om frågan avser om jag "odlar" skägg eller om jag rakar mig med jämna mellanrum i ansiktet för att förhindra skägg så blir svaret  -  JA, jag rakar mig.

Btw, det kan ju fan inte stämma att SEX tjejer rakar sig??? Är det skäggiga damer vi har på UM???


   
SvaraCitera
Exner

stoner:
Om frågan avser om jag "odlar" skägg eller om jag rakar mig med jämna mellanrum i ansiktet för att förhindra skägg så blir svaret  -  JA, jag rakar mig.

Btw, det kan ju fan inte stämma att SEX tjejer rakar sig??? Är det skäggiga damer vi har på UM???

Facial-Hair-Removal.jpg


   
SvaraCitera

Exner:

Facial-Hair-Removal.jpg

Det där ser ju mer ut som om tjejen har fått sitt ordinarie hår att växa lite långt ner på kinden. Vanligtvis slutar väl hårväxten både på man och kvinna strax nedanför övre delen av örat. Ungefär i nivån med örongången.

Minns när jag var riktigt liten (kanske 4 - 5 år) att det fanns en häxa i området som hette skäggiga damen och som var skäggig och som fångade barn och som flög iväg med barnen till Blåkulla i en gryta på en kvast. Mycket glad


   
SvaraCitera
Exner

stoner:

Det där ser ju mer ut som om tjejen har fått sitt ordinarie hår att växa lite långt ner på kinden. Vanligtvis slutar väl hårväxten både på man och kvinna strax nedanför övre delen av örat. Ungefär i nivån med örongången.

Minns när jag var riktigt liten (kanske 4 - 5 år) att det fanns en häxa i området som hette skäggiga damen och som var skäggig och som fångade barn och som smugglade iväg barnen till Blåkulla i en gryta. Mycket glad

Det sitter fast.


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

stoner:
Om frågan avser om jag "odlar" skägg eller om jag rakar mig med jämna mellanrum i ansiktet för att förhindra skägg så blir svaret  -  JA, jag rakar mig.

Btw, det kan ju fan inte stämma att SEX tjejer rakar sig??? Är det skäggiga damer vi har på UM???

Vi kanske är ett par stycken som är jättenojiga gällande fjun i ansiktet?

Rakar ibland


   
SvaraCitera
mens
 mens

Har små blonda fjun på överläppen ibland och då drar jag lite med epilatorn. Har ibland ett svart hårstrå på hakan också. Om någon kanske ville veta.


   
SvaraCitera