Aviseringar
Rensa alla

Rakar ni musslan, tjejer?


Ämnesstartare

Det vill säga, rakar ni er direkt på könet och rakar av könshåret? 
Jag gör inte det, så mycket kan jag säga!


   
Citera
Exner

= )


   
SvaraCitera

Vad ska killar rösta? Detta är väl en generationsfråga för många kanske. När du var yngre var det kanske inte så vanligt som det är nu? Uh menar ej att belysa din ålder här, är själv åldersnojig.


   
SvaraCitera
Kudhos

hahahahahaha

musslan.

Vilken rolig synonym. Hjärta


   
SvaraCitera

isola: Vad ska killar rösta?

blankt? 


   
SvaraCitera

S3ON:

blankt? 

de vill nog ente


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
Vad ska killar rösta? Detta är väl en generationsfråga för många kanske. När du var yngre var det kanske inte så vanligt som det är nu? Uh menar ej att belysa din ålder här, är själv åldersnojig.

De brukar väl inte raka sig i kalsongkanten, eller gör de? Jag känner inte till att de rakar benen heller som vi tjejer gör. Jag brukar raka benen och troskanten samt armhålorna, men inte själva musslan! 


   
SvaraCitera

skorpion76:

De brukar väl inte raka sig i kalsongkanten, eller gör de? Jag känner inte till att de rakar benen heller som vi tjejer gör. Jag brukar raka benen och troskanten samt armhålorna, men inte själva musslan! 

Klart att killar intimrakar sig, det är jättevanligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är ett väldigt konstigt mode, tycker jag. I min värld rakar killar och män skägget på hakan och halsen!


   
SvaraCitera

skorpion76:
Det är ett väldigt konstigt mode, tycker jag. I min värld rakar killar och män skägget på hakan och halsen!

Det är bara för att du är så indoktrinerad i gamla könsroller. Killar blir lika buskiga som tjejer, varför skulle de inte vilja se fina ut? Om de nu tycker att det är fint. Och de flesta tjejer tycker nog att det är klart fräschare att vara i de nedre regionerna på någon om det inte är en hel skog därnere.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jo, det är klart, men oralsex är för övrigt ingenting som intresserar mig. Jag tycker bara att det är äckligt!


   
SvaraCitera
b1son

musslor e ej hårbeväxta o även om dom va d hade ja ej rakat dom pga d skulle va djurplågeri


   
SvaraCitera
Yaren

Rakar endast under armarna. Vi får se hur det blir med benen i sommar dock, men det lutar inte åt det.


   
SvaraCitera

Vax on vax off


   
SvaraCitera

sofflizz:
Vax on vax off

DDDD:

HUR???¿ det gör ju fan ont som in i helvete


   
SvaraCitera