Aviseringar
Rensa alla

rakbladshalsband


raally:

okej, tack [smile]

inga pråblem


   
SvaraCitera

varför skulle någon vilja ha det?


   
SvaraCitera

emo


   
SvaraCitera

Daimchoklad:

varför skulle någon vilja ha det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Daimchoklad:

varför skulle någon vilja ha det?

för att jag tycker att det är fint, och så symboliserar det vissa saker som har hänt, tack så mycket.

Chickfactor:

emo

nejmen oj, påhittigt hörru.


   
SvaraCitera

raally:

nejmen oj, påhittigt hörru.

[wink][cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den här tråden = UM i ett nötskal

Image


   
SvaraCitera

raally:

för att jag tycker att det är fint, och så symboliserar det vissa saker som har hänt, tack så mycket.

"fint" med ett jävla rakblad runt halsen? och det symboliserar alltså att du cutcuttat dig massor och nu är du SÅ STOLT över att du kommit ur det att du ska ha ett sådant halsband så att alla ska se, eller va? [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Daimchoklad:

"fint" med ett jävla rakblad runt halsen? och det symboliserar alltså att du cutcuttat dig massor och nu är du SÅ STOLT över att du kommit ur det att du ska ha ett sådant halsband så att alla ska se, eller va?

ajo, jag är skitstolt över att jag har "cutcuttat" mig -.- och dessutom, stör det dig så jävla mycket så kan du ju bara, jag vet inte, låta bli att läsa kanske? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HEHE PHNIZZ. GOLLIGT POZZ O ZÅ. [crazy]


   
SvaraCitera

raally:

ajo, jag är skitstolt över att jag har "cutcuttat" mig -.- och dessutom, stör det dig så jävla mycket så kan du ju bara, jag vet inte, låta bli att läsa kanske? [confused]

varför annars hänga skiten runt halsen? [rolleyes]
nja, lite kanske det stör mig, men mest är jag nyfiken på varför någon över huvud taget vill ha ett sådant halsband. alla fattar ju vad det symboliserar liksom, VARFÖR vill någon gå runt och ge andra den bilden av sig själv?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Daimchoklad:

VARFÖR vill någon gå runt och ge andra den bilden av sig själv?

jamen, varför itne? det är ju ändå så man är, och om det har varit en stor del av ens liv ska man väl få kunna ha nåt som påminner lite om det, eller är det fel? -.-


   
SvaraCitera

Hon har bra filmsmak dock, så sluta hacka!
Natural Born Killers är nice.


   
SvaraCitera

raally:

jamen, varför itne? det är ju ändå så man är, och om det har varit en stor del av ens liv ska man väl få kunna ha nåt som påminner lite om det, eller är det fel? -.-

fel och fel, fattar inte vad grejen är med att påminna sig själv och andra om en sån kass sak?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Väääldigt F13 😀
Varför inte bara göra ett eget? Anser du dig hardcore nog att gå runt med ett rakblad kan det väl lika gärna vara ett riktigt.


   
SvaraCitera