Aviseringar
Rensa alla

rakning


joddla
Ämnesstartare

hur gammal är du?
är du intimrakad?
är det vanligt bland dina kompisar / klasskompisar / lagkompisar?
vilken ålder börja du raka dej


   
Citera
Ämnesetiketter

började ungefär vid 9 åldern


   
SvaraCitera

18
Nej
Har inga vänner
Aldrig gjort


   
SvaraCitera
Lokes

20
nej
det brukar inte förekomma att vi diskuterar om rakning så jag har ingen aning hur deras raknings rutiner ser ut.
jag började prova runt 10-12 men har slutat för länge sen, rakar bara hakan 


   
SvaraCitera

Raka vad?


   
SvaraCitera

十八歲
不是
你是變態了
你爲什麽想知道


   
SvaraCitera

Jag är kille och jag har ALDRIG "rakat" runt kuk och pung. Brukar däremot klippa lite sommartid för att inte könsbehåringen ska hänga ner under badshortsen när jag är på badstranden.  Mycket glad

Däremot har jag hört att tjejer avråds från att helraka sig då sannolikheten är större att drabbas av svamp och infektioner i underlivet. Det blir helt enkelt för "tätt och oventilerat" om tjejen helrakar sig. Könshåret underlättar att fittan får ventilera sig lite och gör den frisk och välmående. Tumme upp

Sen vet jag inte om det är så sexigt att en tjej ser ut som en barnunge mellan benen? Välansat är en sak, men helrakat? Nej!  Tumme ned


   
SvaraCitera

hur gammal är du? 17
är du intimrakad? Ja
är det vanligt bland dina kompisar / klasskompisar / lagkompisar? Jag frågade precis mina vänner och de sa om de känner för det
vilken ålder börja du raka dej När jag gick i 6:an


   
SvaraCitera

27 årig kille, ingen undom längre men kvar på sidan för att återgällda alla bra svar/information jag fick som tonåring här.

Rakar pungen, trimmar pubishåret. De flesta i min ålder verkar göra samma sak men en del rakar pubis.

Första året i gymnasiet hade alla pubishåret orört då vi började, mot slutet av året hade majoriteten börja raka pubis och andra året var det bara en kille som inte rakade båda pung och pubis.

Började raka pungen i 8:an-9:an, började raka pubis första året i gymnasiet.


   
SvaraCitera
Karlan

Är 16 och yes jag rakar mig


   
SvaraCitera