Aviseringar
Rensa alla

rakning


3543
 3543
Ämnesstartare

vart på kroppen rakar ni er? skriv gärna om ni är en kille eller tjej


   
Citera
Ämnesetiketter

Jag är kille.

Ingenstans

eller jag brukar använda en sax för att klippa bort små hårstrån på mitt ansikte; jag vet inte om det räknas som att raka sig.


   
SvaraCitera

Rakar av förhuden varje dag


   
SvaraCitera

Ansiktet 


   
SvaraCitera

Maymay:
Rakar av förhuden varje dag

Kan jag få den?


   
SvaraCitera

Men ye ansiktet ibland


   
SvaraCitera

Tjej, och hela kroppen


   
SvaraCitera

Maymay:
Rakar av förhuden varje dag

Med mikroskåp då china boi?Cool


   
SvaraCitera

Rakar ansiktet och fötterna


   
SvaraCitera
Haien

Ansikte


   
SvaraCitera

jag rakar pungen


   
SvaraCitera
Nerium

3543

Rakar ansiktet samt armhålorna. Kör med säkerhetsrakhyvel och hederliga dubbelrakblad. För lödder vidtar jag en fin raktvål med mycket fett, för att få ett bra glid med hyveln och minska irritation efter rakning. Använder också preshave innan rakning samt aftershave efter rakning. För att få upp ett tjockt och härligt skum, nyttjar jag en rakborste. Kan rekommendera en borste av grävlingshår. Bra uppsuggningsförmåga och lätt att fördela skummet med.

Tips på trevligt rakblad är "Feather blades". Sylvassa, vilket ger ett perfekt resultat. Bladen förblir vassa även efter ett antal rakningar. Ekonomiskt! Rekommenderar också hyvel från det tyska märket Merkur, av valfri modell. God kvalitet, ljuv vinkel vilket ger en hudnära rakning. Lär hålla livet ut.
50818_3.jpg
30086_3.jpg


   
SvaraCitera
Felix

jag rakar pungen och snoppen


   
SvaraCitera

Rakar bara ansiktet och hakan och en bit ner på halsen. Klipper ögonbrynen och håret runt kuken med kökssaxen när det blir för långt.


   
SvaraCitera

Felix:
jag rakar pungen och snoppen

Jag tror jag aldrig sett en hårig kuk. Mycket glad  Antar att du menar håret RUNT kuken.  Skadeglädje


   
SvaraCitera