Aviseringar
Rensa alla

rakpermanenta


Ämnesstartare

jag hade velat rak permanenta mitt hår, pga att jag är så leds på mitt lockiga hår, så leds på att platta det när jag sovit med blött hår osv.. är det någon som rak permanentat håret? blir det bra? vad kostar de? hur länge håller det i? hade velat ha snabba svar, väldigt tacksam på bra svar


   
Citera
Ämnesetiketter

har hört att håret aldrig blir detsamma igen efter att man permanentat det.


   
SvaraCitera

en permanent förändring är just permanent


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

har hört att håret aldrig blir detsamma igen efter att man permanentat det.

Men växer inte det vanliga ut igen efteråt?


   
SvaraCitera

Sweeetsanna:

Men växer inte det vanliga ut igen efteråt?

jo absolut men det kommer aldrig ut i samma kvalitet. Fast samtidigt är det ju dåligt att platta det varje dag.
Hör med en frisör och be dem titta på ditt hår och fråga hur mycket slitage det skulle bli.

Sen vet jag att folk som tex permanentar lockigt kan få lite olika resultat, alltså inte samma för alla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

jo absolut men det kommer aldrig ut i samma kvalitet. Fast samtidigt är det ju dåligt att platta det varje dag.Hör med en frisör och be dem titta på ditt hår och fråga hur mycket slitage det skulle bli.Sen vet jag att folk som tex permanentar lockigt kan få lite olika resultat, alltså inte samma för alla.

jaha okej, men ska ta och prata med en frissa så får ja se hur de blir med det senare


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

uh, rakt hår är ju inge kul alls


   
SvaraCitera

Sweeetsanna:

är det någon som rak permanentat håret?

Juh, ett flertal gånger

Sweeetsanna:

blir det bra?

Det blir itne perfekt, men bra mycket bättre än det var innan. Har man itne monstertjock hår som jag har kanske det blir ännu bättre

Sweeetsanna:

vad kostar de?

650 har jag betalat

Sweeetsanna:

hur länge håller det i?

För evigt typ, gör om det för det som växer uts skull.


   
SvaraCitera