Aviseringar
Rensa alla

Rakpermanenta håret ?


Ämnesstartare

emery:

Alltså... tänk på när utväxten börjar komma? Den kommer vara typ vågig, och resten helt rakt, det ser helt fucked ut. x)
Har inte provat, men sett på andra.

man kan ju klippa sig sen låta de vecka sen när de gått 1månad så växer de inte så snabbt längre då kan man göra det. och sen plattar man det man som blir vågigt om man vill de :/

Det är faktiskt samma sak som när man färgar håret [cool][badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gå till frisören och fråga!!


   
SvaraCitera

Haizy:

Det är faktiskt samma sak som när man färgar håret [cool][badgrin]

Ja precis, bara att det inte ser liiika kefft ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

ser liiika kefft ut.

kefft??[rolleyes]


   
SvaraCitera

Haizy:

kefft??[rolleyes]

Illa...?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Illa...?

okej [cute]
Men dom som råkar ut för de och tycker de ser fult ut får väl rakpermanenta om det där utveckten är? det är väl upp till en själv?

nog slut pratat om utväxten !!!

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haizy:

Okej :/ jag antar att det kan bero på att han kanske ta den allra bästa rakpermanentnigen eftersom han jobbar där och kan mycket om det

Antagligen, men du borde också ha rätt att få det bästa :).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dandified:

Antagligen, men du borde också ha rätt att få det bästa :).

haha aa tack [wink]


   
SvaraCitera

Men om man ska rakpermanenta själv,det är egentligen inte permanent eftersom att man måste ha ett speciellt shampoo och balsam för att det ska hålla.

Jag har gjort både själv och hoss frissan fast i Thailand.

Det i Thailand höll sig jättebra,det var permanent men när håret hade börjat växa så blev det inte lika snyggt,så jag permanentade själv,det var snyggt ett tag tills det speciella shampoot var slut och jag använde vanligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Amandakaulitz:

Det i Thailand höll sig jättebra,det var permanent men när håret hade börjat växa så blev det inte lika snyggt,så jag permanentade själv,det var snyggt ett tag tills det speciella shampoot var slut och jag använde vanligt

okej konstigt :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fan vad lågt tänkte testa http://www.gladys.se/har_rakperm.html men man msåte köpa för 300kr coh frakten ksotar 140kr alltså 440kr och 2 rakper. kostar bara 280 så blir inte 300 ändå :/ [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om du rakpermanentar håret kan du riskera att bränna det.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera