Aviseringar
Rensa alla

(Rakpermanentnings medel)


Ämnesstartare

Tror det heter så iallafall, ska köpa det i julklapp måste man köpa det hos frisören ellER? Kan man inte köpa det på kicks eller något?

SVARA GÄRNA .. Pallar inte lägga flera 100 lappar på de [smile]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

LOKAEFETTGOTT:

köp

LOKAEFETTGOTT:

det

LOKAEFETTGOTT:

LOKAEFETTGOTT:

kicks

LOKAEFETTGOTT:

eller

LOKAEFETTGOTT:

något

LOKAEFETTGOTT:

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

permanent som permanent, medlet du har i håret är desamma som om du rak permanentar det som om du lockar det. Saken är det att när du ska ha rakt ska du väl fixa håret så det är rakt när permanent medlet grejsamojset är i o likadant fast att du lockar om du ska ha lockigt.

Sånnt grejs man ska ha i håret finns att köpa i butiker där dom säljer hår, alltså löshår, extensions och liknande, tex tajmahal.se (om jag kommer ihåg rätt) säljer det.
dock så tycker jag att du borde gå till en frisör och göra det om du vill få det bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

http://www.tajmahal.se/ dom har rakpermanent


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

minimojen:

grejs

minimojen:

grejsamojset

: /


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lut funkar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

minimojen:

permanent som permanent, medlet du har i håret är desamma som om du rak permanentar det som om du lockar det.

mhm, var inne på åhlens där stod det "lock permanent" Så man kan ha det öven fast det ska vara rakt hår eller?

minimojen:

dock så tycker jag att du borde gå till en frisör och göra det om du vill få det bra

Julklapp till mammisen[blush][smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grodanboll_:

: /

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LOKAEFETTGOTT:

[love]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LOKAEFETTGOTT:

Julklapp till mammisen[blush][smile]

om jag var du skulle jag ge henne ett kort där det stod "jag betalar att du får rakpermaneta ditt hår" isf. fast iofs, har för mig att det är dyrt att göra det hos frissan :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

minimojen:

om jag var du skulle jag ge henne ett kort där det stod "jag betalar att du får rakpermaneta ditt hår" isf. fast iofs, har för mig att det är dyrt att göra det hos frissan :/

haha, ah as dyrt typ 1000 lappen :S....
Men går det inte köpa det då som jag såg på Åhlens tror du? LOck permanent du sa ju medel som medel?:D Ush, vågar man de?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Egentligen varför ska du köpa en permanent till din mamma. Haha, konstigt gulligt typ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LOKAEFETTGOTT:

haha, ah as dyrt typ 1000 lappen :S....
Men går det inte köpa det då som jag såg på Åhlens tror du? LOck permanent du sa ju medel som medel?:D Ush, vågar man de?

jag trodde tom att det var ännu dyrare...

Jag skulle nog inte chansa om en sån grej, men om dom har lock permanent borde dom ju ha platt permanent också, fråga? Annars kan du ju gå till tex Kicks o fråga? elr om ni har nån "skönhets butik" så kan du ju fråga där ^^
Att fråga skadar aldrig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

minimojen:

Jag skulle nog inte chansa om en sån grej, men om dom har lock permanent borde dom ju ha platt permanent också, fråga? Annars kan du ju gå till tex Kicks o fråga? elr om ni har nån "skönhets butik" så kan du ju fråga där ^^
Att fråga skadar aldrig

Ah.... Iofs, får gå till någon frisör salong bara det inte kostar as mycket[rolleyes][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LOKAEFETTGOTT:

Ah.... Iofs, får gå till någon frisör salong bara det inte kostar as mycket[rolleyes][bigsmile]

hm, annars. vart bor du? om du har sån tur att du bor i sthlm, så kan du ju gå till den där affären vars hemsida jag länkade till. Dom har platt permanent, kostade 110 på hemsidan.
tycker annars att tex Kicks borde ha det.


   
SvaraCitera