Aviseringar
Rensa alla

(Rakpermanentnings medel)


Ämnesstartare

minimojen:

hm, annars. vart bor du? om du har sån tur att du bor i sthlm, så kan du ju gå till den där affären vars hemsida jag länkade till. Dom har platt permanent, kostade 110 på hemsidan.
tycker annars att tex Kicks borde ha det.

Nea, bor inte i sthlm....
ne tror inte kicks hade det faksit :O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LOKAEFETTGOTT:

Nea, bor inte i sthlm....
ne tror inte kicks hade det faksit :O

synd, tror bara tajmahal finns i sthlm och på nätet.
Men du kan ju alltid fråga på Kicks? dom har ju det mesta. Det värsta som kan hända om du frågar är att dom säger att dom inte har det, om dom säger det kan du ju alltid fråga om dom vet vart man kan köpa det. Men jag tycker du borde fråga på åhlens först


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

minimojen:

Men jag tycker du borde fråga på åhlens först

Mhm, Var i massa vanliga affärer idag och dom har fan bara lockpermanent !!!! hahaha.. Sen gick jag in til enfrisör och hon sa " Du kan bara göra sånt hos frisören" [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LOKAEFETTGOTT:

Mhm, Var i massa vanliga affärer idag och dom har fan bara lockpermanent !!!! hahaha.. Sen gick jag in til enfrisör och hon sa " Du kan bara göra sånt hos frisören" [surprised]

hm, men beställ från hemsidan jag länkade då och köp typ ett kort så länge o skriv typ "jag har beställt plattpermanent åt dig". för på den hemsidan fanns det ju iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

minimojen:

hm, men beställ från hemsidan jag länkade då och köp typ ett kort så länge o skriv typ "jag har beställt plattpermanent åt dig". för på den hemsidan fanns det ju iaf

18 Års gräns [wink][chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera