Aviseringar
Rensa alla

Ralph Lauren - Er åsikt


Ämnesstartare

b]Hallå där.

Jag söker mig nu till ett forum med mycket ungdomar, jag vill ställa en simpel fråga. Vad har ni för åsikt om märket Ralph Lauren? Är det bara för mycket med den stora polospelaren på bröstet och de stora ikonerna?

Låt diskussionen flöda, jag äger flera tröjor, varav en kostar 2100kr, är detta för mycket? Anser ni att man som bärare av detta märket är en wannabe, en översittare eller bara en dryg jävel? Eller är man bara en person med lite pengar över som bryr sig om vad man har på sig?

Exempel på tröjor:
Image
1800:-
http://www.ladda-upp.se/bilder/gufpftnxdkkms/
2000:-
Image
1300:-

Dela med er, vad tycker ni om detta märke?


   
Citera
Ämnesetiketter

   
SvaraCitera

Ser inte varför man skulle behöva vara en wannabe, översittare eller en dryg djävel.. Hur skulle det någonsin kunna komma sig av att man endast bära ett litet klädesplagg av ett visst märke på kroppen? Anar konstigheter.


   
SvaraCitera

Anser inget särskilt om personerna som har på sig liknande kläder, men det är inte min stil att ha kläder med märken på.


   
SvaraCitera

förstår inte varför man skulle vilja associera sig själv med ett märke på det sättet. går att applicera på de flesta märkeskläer men det är löjligt uppenbar varufetischism med ralph lauren.


   
SvaraCitera

/care
känenr jag spontant
folk får väl bära lite vad de vill


   
SvaraCitera

sen kan jag väl tycka att de där tröjorna knappast är värda sitt pris


   
SvaraCitera

aldrig brytt mig om märkeskläder, köp det som du tycker är snyggt bekvämt och passar sen är det väll skitsamma vad det är för märke.


   
SvaraCitera

äger några ralph lauren plagg, men inget med en stor ful ponny logo
Image
Image

vissa verkar vilja visa upp den där hästen om ba "kolla in mig jag har råd med ralph lauren" men det kanske bara är jag som är fördomsfull.


   
SvaraCitera

nåt sånt här funkar däremot för mig
Image


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum PLUS/Övriga diskussioner


   
SvaraCitera

Gummihest:

http://www.ladda-upp.se/bilder/gufpftnxdkkms/

fnissade åt denna


   
SvaraCitera

Jag tycker väldigt mycket om rugbytröjor. Ralph Lauren är för skrikiga. Boomerang sopar mattan med dom flera gånger om. Annars så är Sebago ett annat bra alternativ.


   
SvaraCitera
Exner

Image


   
SvaraCitera

Är inget större fan av deras kolektioner då, de har en förkärlek till alldeles för stora loggor vilket bara är förfulande för ett plagg när det gått över styr, som i RLs fall.


   
SvaraCitera