Aviseringar
Rensa alla

Random fittfråga.


Ämnesstartare

Är fullt medveten om att det är olika från pers. till pers. men det är allt så egentligen behöver man inte fråga om såna här saker men skitsamma..[crazy]

Folk har gjort mig osäkra på två frågor:
Föredrar killar en trång fitta?
Föredrar killar en fitta som syns mycket, såkallad "bullfitta"?


   
Citera
Ämnesstartare

Finns väl inget speciellt du kan göra om det nu är så att du inte skulle tycka om svaren du får så varför bry sig överhuvudtaget.


   
SvaraCitera

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill att de ska vara intressade av samhället och vilja förändra det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Finns väl inget speciellt du kan göra om det nu är så att du inte skulle tycka om svaren du får så varför bry sig överhuvudtaget.

Äh, vill bara få det bekräftat att folk inte tycker anbart en sak. Jag är nyfiken, svara eller svara inte kom inte med annat det blir så rörigt[crazy]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Anarkandi:

Vill att de ska vara intressade av samhället och vilja förändra det.

Du har ju misstolkat hela frågan..

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

DANGERMOUSEi:

[blush]

[smile]?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DANGERMOUSEi:

förstog inte frågan

OK att jag är ganska dålig på att beskriva och förklara men vafan "Föredrar killar en trång fitta?
Föredrar killar en fitta som syns mycket, såkallad "bullfitta"?" det är två simpla frågor, vad exakt var det som din hjärna inte hann registrera?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

Du har ju misstolkat hela frågan..

Nä, men jag är inte så intresserad av vilken fitta du har. [cute]


   
SvaraCitera

detberorpå:

vad exakt var det som din hjärna inte hann registrera?

typ...ehh. varför du vill veta detta?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DANGERMOUSEi:

typ...ehh. varför du vill veta detta?

detberorpå:

Folk har gjort mig osäkra på två frågor:

Förövrigt så spelar det väl fan ingen roll varför jag undrar detta?[shake] Folk frågar om killar gillar föredrar slanka eller kurviga tjejer, jag kan väl fråga saker angående könsorganet? Fattar inte vad problemet är.

Anarkandi:

Nä, men jag är inte så intresserad av vilken fitta du har.

Har jag nämnt min fitta eller? Jag undrade vad killar föredrar och om man inte vill svara så kan man väl strunta i att svara[smile]?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

Har jag nämnt min fitta eller? Jag undrade vad killar föredrar och om man inte vill svara så kan man väl strunta i att svara[smile]?

Oavsett vad killar föredrar så är det här oerhört individuellt, och jag tror inte de flesta bryr sig, man kommer ju lättare åt om det är en bullfitta men det beror ju på vilken ställning man har.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

Föredrar killar en fitta som syns mycket, såkallad "bullfitta"?

alltså, syns inte bullfittor mindre så att säga, förutom att den är bullig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Oavsett vad killar föredrar så är det här oerhört individuellt, och jag tror inte de flesta bryr sig, man kommer ju lättare åt om det är en bullfitta men det beror ju på vilken ställning man har.

Alltså jag har redan förklarat att jag är meveteom om hur individuellt det är men det finns oftast en majoritet och en minoritet. Många tänder på bröst och eller rumpa och då kanske någon ställer frågan, i ett sådant här forum, "Föredrar ni killar bröst eller rumpa mest?" frågan förekommer för att man vill veta vad majoriteten tycker.
Många killar vill ha något att ta på istället för att t.ex. knulla något platt och hårt. Min fråga är nu om killlar föredrar bullfitta och om dom inte bryr sej så tar jag det som att dom föredrar bullfitta.
Här ställer jag en djävligt enkel fråga och det finns ingens om kan besvara den -.-


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

petsounds:

alltså, syns inte bullfittor mindre så att säga, förutom att den är bullig.

Va? En del säger att bullfitta blir till när man har underhudsfett och att mulliga/tjocka/feta personer oftast har bullfitta, detta är fel med tanke på att det finns många tjocka som har "platt"fitta och många smala tjejer som har bulliga fittor. Bullfitta syns mer.


   
SvaraCitera

cameltoe or gtfo


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Revelation:

cameltoe or gtfo

Gtfo?


   
SvaraCitera