Aviseringar
Rensa alla

random stuff som ni kom att tänka på.


Ämnesstartare

skulle jag vara en bra kung [confused] ja det tror jag 🙂


   
Citera
Ämnesetiketter

peter93:

det tror jag 🙂

Jag tror att du är en rövplundrare som tycker det är häftigt med mjöd och vikingar.


   
SvaraCitera

Blitzen:

Jag tror att du är en rövplundrare som tycker det är häftigt med mjöd och vikingar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja det tror jag =).....=)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fattar inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blitzen:

Jag tror att du är en rövplundrare som tycker det är häftigt med mjöd och vikingar.

ok, ja. alla har rätt till sin egen åsikt även om dem inte är direkt trevliga så. då tänkte jag passa på att säga att. dumma av ditt beteende har get mig detta intrycket av dig. du är en jävla skit stövel. handla därefter och ha en fortsatt trevlig dag 🙂


   
SvaraCitera

Blitzen:

häftigt med mjöd och vikingar.

Mjöd och vikingar är fövisso ganska häftiga.

Men jag tror inte att TS

peter93:

skulle vara en bra kung

pga p93, x antal hundra tramstrådar om sprit och ingenting samt särskriver. Dock lär det senare inte påverka TS förmåga att styra ett land särskilt mycket, men ett välvårdat språk från hans sida skulle absolut hjälpa honom på traven [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror tyvärr att TS skulle bli en alkoholiserad kung som skulle förstöra en hel del tyvärr [n]


   
SvaraCitera

Miceparade:

Mjöd och vikingar är fövisso ganska häftiga.

Men jag tror inte att TS

Precis min poäng.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

särskriver

skojar du eller. det skulle inte påverka mig alls. kolla bara på analfabeten i stockholms arslet i öst. har och rangfelt är ju som skafta för att ruinera sverige säger jag den ena (kungen) kan inte läsa eller skriva medans den andra får så mycket pengar att sverige vore bankrutt om han inte investerade dem igen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

och min mamma sa allt tid att om du inte frågar får du inget veta så de så


   
SvaraCitera
time
 time

Nej, hur skulle det se ut om du som monark ertappades med att googla "hur smugglar man sprit"? [no-no]


   
SvaraCitera

peter93:

det skulle inte påverka mig alls.

Det var ju precis det jag sa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Det var ju precis det jag sa.

ja vet. jag understyrker vad du sa

timeisrunningout:

Nej, hur skulle det se ut om du som monark ertappades med att googla "hur smugglar man sprit"? [no-no]

jävligt nice, det skulle se coolt ut [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan... inte... tyda. Hjärnan imploderar.


   
SvaraCitera