Aviseringar
Rensa alla

RANDOM ZONE! (lol forum)


Ämnesstartare

Nu... äntligen... har jag hittat de jävla lilla dryga felet så nu gåre att registrera sig på mitt forum! 😀

Ta en titt om ni känner för de! [love]

http://g-force.no-ip.info/index.php

Finns nu:

* Forum (posta trådar, quotea, subscribea osv...)
* "Egen sida", information om dig + bild
* Designa hela sidan (ändra färg på länkar)
* Skicka PMs
* Skicka GBs
* Fin användarelista
* Lägga till vänner

random_zone_logo.gif


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

[mad]

finare länk [love]

http://random-c.sytes.net/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag läste retard


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fade:

http://random-c.sytes.net/

c står för community, ska ändra "domänen" nån gång då jag orkar 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Jag läste retard

men du regga inte! [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fade:

men du regga inte! [mad]

typ 6 medlemmar vad ska jag göra där?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

typ 6 medlemmar vad ska jag göra där?

2*
en är jag, en är en kompis och 4 är test medlemmar [cute]

du kan typ... vänta på att de kmr mer folk 😀 ifs är forumet typ en kopia av UM fast 100 ggr sämre -.- ska göra nått vettigt av den nån dag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fade:

du kan typ... vänta på att de kmr mer folk 😀 ifs är forumet typ en kopia av UM fast 100 ggr sämre -.- ska göra nått vettigt av den nån dag

Mm, ha kvar sidan. Snart så kommer UM att läggas ned (de tjänar för lite pengar) så då måste alla ha en sida att hänga på... ops, nu läckte jag ut lite hemlig information...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Mm, ha kvar sidan. Snart så kommer UM att läggas ned (de tjänar för lite pengar) så då måste alla ha en sida att hänga på... ops, nu läckte jag ut lite hemlig information...

[y] ... [confused] ... [cry] UM [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fixa finare logga/rubrik och kanske design, betala en duktig kompis eller be han göra det som en tjänst.

Hade gjort det gratis men är way too stressed över andra saker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Mm, ha kvar sidan. Snart så kommer UM att läggas ned (de tjänar för lite pengar) så då måste alla ha en sida att hänga på... ops, nu läckte jag ut lite hemlig information...

UM läggas ner för att dom har för lite pengar?

Inte direkt dyrt å ha ett forum..
De reklamer de har bör va tillräckligt. Om det inte är det så ta ner det som tar mycket serverplats, Video saker och annat större uploading content.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AutoBahnare:

Fixa finare logga/rubrik och kanske design, betala en duktig kompis eller be han göra det som en tjänst.

Hade gjort det gratis men är way too stressed över andra saker.

Hehe jo jag vet att designen och de inte är den bästa, är ju programmerar så ja... är inte riktigt min avdelning 😛 men är inget seriöst forum, gjort mest för skoj skull, ville se om jag ens kunde göra ett. Förutom design, säkerhet och möjligt vis placering av knappar och dylikt (lite design där å) så tycker jag ändå att det är helt okej [y]


   
SvaraCitera

Du har all CSS och javascript inline i varje sida?
Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gentlernen:

all CSS

Nej, finns flera separata CSS filer för att man förr kunde ändra stil på sidan. Vad jag kan minnas så finns de ingen CSS kod skriven direkt i sidan.

Gentlernen:

javascript

Delvis ja, de viktiga scripten ligger mellan den första PHP koden och den första HTML koden.
Annat ligger där de ska vara för att funka.

vrf undra du?


   
SvaraCitera

fade:

vrf undra du?

För att det är tardigt och jag ville upplysa dig om saken så du kunde ändra på det.


   
SvaraCitera