Aviseringar
Rensa alla

Rank på um ?--- som förr i tiden


joo gu de va så himla kul nä alla hade rank (L) alla visste liksom vem som va boss o vem som va lozer


   
SvaraCitera

aa d låter najs.


   
SvaraCitera

oggelgoggel:

Förutom att folk kommer missbruka det med. [y]

Man ska ju både kunna sätta minus och plus på trådar isåfall, i min mening. Röstandet ska också vara offentligt så att man kan se vem som har röstat vad. Det gör att det är ganska lätt att se om folk bara sätter högst poäng för att de är bästa kompisar på forumet eller sämst poäng för att de inte tycker om varandra eller varandras åsikter, utan att bry sig om att innehållet faktiskt är bra och seriöst.


   
SvaraCitera

Chryseus:

Man ska ju både kunna sätta minus och plus på trådar isåfall, i min mening.

Det var ju så jag tänkte. Folk kommer sätta minus överallt.


   
SvaraCitera

oggelgoggel:

Det var ju så jag tänkte. Folk kommer sätta minus överallt.

Eller tvärtom för att ge varandra bra "rank". Jag tror dock att det hade kunnat gå att moderera bort sådant "fusk". Visst, totalt objektivt är det ju svårt att få.. men man ser ju trots allt att en innehållsrik tråd inte ska ha -5.


   
SvaraCitera

Chryseus:

Eller tvärtom för att ge varandra bra "rank". Jag tror dock att det hade kunnat gå att moderera bort sådant "fusk".

För ni gör ett så bra jobb i övrigt? [wink]


   
SvaraCitera

oggelgoggel:

För ni gör ett så bra jobb i övrigt? [wink]

Om du har något att anmärka på moderatorer så är det bara att skriva och klaga i en annan tråd eller skriva till någon ansvarig.


   
SvaraCitera

men vad segt, orka tävla om vem som skriver bäst saker


   
SvaraCitera

Chryseus:

Om du har något att anmärka på moderatorer så är det bara att skriva och klaga i en annan tråd eller skriva till någon ansvarig.

Nä, tack.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chryseus:

Man ska ju både kunna sätta minus och plus på trådar isåfall, i min mening. Röstandet ska också vara offentligt så att man kan se vem som har röstat vad.

aa men exakt :S det måste ju bli rättvist ... tror att det kan bli ganska kul 😛 så slipper vi några av trådarna " är jag känd på um" vem är kändast av dom 2 över " osv HAHA 😛


   
SvaraCitera

Lallaren från Ibiza:

När vi hade rankingsystemet framfördes ofta åsikten att det borde avskaffas för att det ledde till spam. Nu när det inte finns längre vill folk införa det igen. Det här är bara ett exempel på att "gräset är grönare på andra sidan", återinförs det kommer folk snart att börja klaga på det igen

Jag tror mer på att en del vill ha det och en del inte vill. De som är nöjda är väl tysta, och nöjda.

Sj vill jag inte ha tbx 1 ranksystem men det hade varit lite roligt.


   
SvaraCitera

trexo0:

är jag känd på um" vem är kändast av dom 2 över "

De är förvisso ganska underhållande [smile]


   
SvaraCitera

trexo0:

gick ut på att ju aktivare man var på um desto högre rank hade man =)

Haha, nej. Det gick ut på att den som spammade mest vann.


   
SvaraCitera

Budolicious:

Haha, nej. Det gick ut på att den som spammade mest vann.

Aha, var det därför Angelize fick VIP? [bigsmile]


   
SvaraCitera

Chryseus:

Aha, var det därför Angelize fick VIP? [bigsmile]

Njae, vip fick man av att trycka på reklambanners. (det var så sincan fick sitt iallafall) [smile]


   
SvaraCitera