Aviseringar
Rensa alla

Rap Battle


Ämnesstartare

Det är så att min dumma vän utmana mig på rap battle och jag vill sänka ha fint, jag tänkte att ni kan skriva några bra rap battle lines som jag kan dra. Detta kan också vara en rapbattle tråd. Skriva lines och hjälpa varandra så man får riktigt bra lines.
Jag har endast en regel, blanda inte in mammor och familj. Lets do this shit!

Dissar är också ok

Här är 2 som jag kom på medan jag vänta på bussen.

Du kommer hit och leker gangsta men de enda du skrämmer är småbarn när du ringer med dolt nummer

Vad ska du komma hit o leka? du går fram till en brud och frågar ''ursäkta snälla, kan jag få ditt nummer?'' hon tycker synd om dig och ger dig ett nummer och när du ringer det så kommer det kända ljudet ''numret du ringer finns inte''


   
Citera
Ämnesetiketter

Liten kuk
Hora till mamma
Wannabe gangster
Falsk
Driv om hans familj

Va inte en fjolla, ge allt och krossa honom.

Till moderatorer:
Gav förslag, ta inte bort.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MarcusKing:
Liten kuk
Hora till mamma
Wannabe gangster
Falsk
Driv om hans familj

Va inte en fjolla, ge allt och krossa honom.

Till moderatorer:
Gav förslag, ta inte bort.

Jag skrev att han var en vän, hade hellre låtit han battla sönder mig, dissar inte hans mamma jag är inte smuts


   
SvaraCitera

Aventador:

Jag skrev att han var en vän, hade hellre låtit han battla sönder mig, dissar inte hans mamma jag är inte smuts

Men det där svaret drar jag slutsatsen att du/ni har utländsk bakgrund.

Om han vill battla dig kommer han att ge allt han har.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MarcusKing:

Men det där svaret drar jag slutsatsen att du/ni har utländsk bakgrund.

Om han vill battla dig kommer han att ge allt han har.

Haha 50, jag e från Republic of Kosoooova och han är svensk, men han har respekt för han vet själv vad som händer om han dissar min mamma

Gör han det kommer han få tillbaks allt, på huvudet


   
SvaraCitera

Aventador:

Haha 50, jag e från Republic of Kosoooova och han är svensk, men han har respekt för han vet själv vad som händer om han dissar min mamma

Gör han det kommer han få tillbaks allt, på huvudet

Säg att han inte vågar gå på dig som en man och han vågar bara genom ord. Kalla honom feg alltså?

Haha 50?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SvenskWithAttitude:

Säg att han inte vågar gå på dig som en man och han vågar bara genom ord. Kalla honom feg alltså?

Haha 50?

Haha alltså ni e helt sköna men jag vill inte starta bråk, han e schysst men fett dum seg i huvudet ibland, jag vill bara rap battla han

Jag är baltte och han är svensk, 2 parter = 100% 1 part svenska 50 och 1 part blatte = ruummmmpppaa.


   
SvaraCitera

Aventador:

Haha alltså ni e helt sköna men jag vill inte starta bråk, han e schysst men fett dum seg i huvudet ibland, jag vill bara rap battla han

Jag är baltte och han är svensk, 2 parter = 100% 1 part svenska 50 och 1 part blatte = ruummmmpppaa.

Men ta klassiska då som liten kuk och liknande. Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SvenskWithAttitude:

Men ta klassiska då som liten kuk och liknande. Glad

Hahaha +1


   
SvaraCitera

Do you take me for a fool? Hows IT feel to be a tool. See to me your yust a cancer. MUTHAFUCKA WAR IS THE ANSWER


   
SvaraCitera
mens
 mens

Era språklärare borde ha smisk


   
SvaraCitera