Aviseringar
Rensa alla

Rapa/fisa + offentligt = vad tycker du om det?


Armagedda: Skulle väl mer tro att förklaringen är att jag ger fan i grejer som inte påverkar mig personligen.

Ego-tänk. Usch, knappast attraktivt.. Icke!


   
SvaraCitera

Ytterst avtändande (om det görs med flit).


   
SvaraCitera

S3ON:

Ego-tänk. Usch, knappast attraktivt.. Icke!

Mitt tänk brukar gå hem rent socialt (IRL) iaf :S
Kanske inte gällande detta med offentliga rapar, men ser inte vad det är man ska bli upprörd över. Utifrån normen så är ju personen som gör så dum i huvudet, men berör det en är det väl bara säga till.


   
SvaraCitera

Armagedda: berör det en är det väl bara säga till.

Då är skadan redan skedd osv, det gäller att tänka ett steg före. 


   
SvaraCitera

S3ON:

Då är skadan redan skedd osv, det gäller att tänka ett steg före. 

Jo, det är iofs sant. Men jag personligen rapar inte offentligt som sagt, men stör mig inte om någon annan gör det. Då är det upp till den personen att ta till sig den normen 😛


   
SvaraCitera

det luktar rätt gott.


   
SvaraCitera

det kan man gott göra hemma


   
SvaraCitera

 Att rapa högt och ljudligt bland vänner är okej. Och hemma, såklart. Men däremot att bränna av en fjärt är bara otrevligt och ganska vidrigt.

Men på jobbet, på restaurang... Eller på annat sätt ute bland folk, är det inte okej att varken rapa eller prutta.


   
SvaraCitera
Knuvel

härligt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker inte det ens är okej även om man är hemma, eftersom då känns det ju inte direkt som att man respekterar de andra i familjen.. Man är lite mer åt ego-hållet.
Jag tänker ju så eftersom i vår familj så gör man inte det direkt!

Något jag tycker är helt fel är att rapa/fisa vid matbordet.. fyfan vad äckligt det är!
Okej,.. om det bara råkar komma av ingen anledning typ någon gång så är det väl lugnt.. men inte annars :S


   
SvaraCitera