Aviseringar
Rensa alla

Råsaftscentrifug årets julklapp 2013


My dreams are her:

Köksmaskin som pressar frukt och grönsaker till juice.

aha har hört att den ska göra frukten och grönsakerna nyttigare på något vis (eh). äre bull bara?


   
SvaraCitera

My dreams are her:

Gillar du inte juice?

Har en vanlig elektrisk apelsinpress men ingen råsaftcentrifug.


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

säkert en jättebra grej... skulle aldrig köpa en själv


   
SvaraCitera

helvete heller. kan inte årets julklapp bli ett bombattentat mot handelns utredningsinstitut?


   
SvaraCitera

har en

bra grej

skoja min familj har en har ingen juridisk rätt till den får inte ens använda den själv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

koalan: aha har hört att den ska göra frukten och grönsakerna nyttigare på något vis (eh). äre bull bara?

Vet ej om det blir extra nyttigt men nyttigt blir det.


   
SvaraCitera

svnfpudkA:
helvete heller. kan inte årets julklapp bli ett bombattentat mot handelns utredningsinstitut?

Hjärta


   
SvaraCitera

koalan:

aha har hört att den ska göra frukten och grönsakerna nyttigare på något vis (eh). äre bull bara?

den tar bort fibrerna och höjer därmed GI, det är allt. så ja, rejält bull.


   
SvaraCitera

df rqp:

den tar bort fibrerna och höjer därmed GI, det är allt. så ja, rejält bull.

blir lättare att få i sej mer mängd grösaker än om man skulle äta det..


   
SvaraCitera

Första gången jag hör talas om råsaftscentrifugen och det finns nog en anledning till det.


   
SvaraCitera

Vill ha en. Rodnar


   
SvaraCitera
youbet

Vem vill inte ha en. Har alltid vilja ha en och köpte den för någon månad sedan. Tycker det är en bra julklapp. Vad har ni för tips på vad man kan ge i julklapp. Har ganska tajt budget.

Sökte lite på nätet och hittade den här sidan som samlar julklappstips och julklappar.

hittajulklappar.com

Hela släkten förväntar sig julklappar, det är nackdelen med jul. Men mysigt är det.


   
SvaraCitera

Tack vare att jag inte köpte någon råsaftscentrifug så floppade centrifugen... nu blev istället läsplattan som blev årets julklapp.   Glatt skålande   Gissa o jag köpte en läsplatta!??  Glad ... Mycket glad ... Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathByLawnmower: Vill ha en.

Fick du någon?


   
SvaraCitera

Nej. Men ska börja med vetegräsodling istället. Har stavmixer. Tumme upp 


   
SvaraCitera