Aviseringar
Rensa alla

Rasblandning


Ämnesstartare

Det är inget konstigt att folk har sina åsikter om rasblandning. Jag tror att den hårda rasistiska debatten om just rasblandning kommer att öka väldigt mycket. 

Om de nu är reklamer om ett rasblandat par eller något annat folk ser på stan så har folk något att säga till. Men de man befarar är att de blir värre än så. Att de blir fysiskt. Hur kommer de sig dock att fler tänker såhär? Är de något man berättar till sina barn i ung ålder? 


   
Citera
Ämnesstartare

finns mycket rasblandning i göteborg..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vilket man inte kan göra så mycket åt..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

problemet med rasblandning är att jag inte sysslar nog mycket med det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jodå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lex: jodå.

vad handlar de om?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

vad handlar de om?

ryska nazister som attackerar invandrare mitt på öppen gata och filmar det, för att sedan lägga ut det på internet för att skrämma bort invandrare från ryssland. i videon interjuvas rasisterna och även invandrare som attackerats. den e bra. är helt säker på att typ 90% av invandrarna i ryssland inte vågar ragga på ryska tjejer pga det hårda klimatet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lex: på att typ 90% av invandrarna i ryssland inte vågar ragga på ryska tjejer pga det hårda klimatet.
Anmäl Ci

Tur att man inte bor i Ryssland då. Men kan nog hända i Sverige med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lex: ryska nazister

fan rasismen i Ryssland är ju hemsk!! När man googlar över det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ett annat exempel:

 

förutom att dom tar hans address (och sprider ryktet), sparkar honom, så tar dom en flaska med urin och häller det över honom på slutet.

ironiskt att ryssar är nazister med tanke på de förluster de led p.g.a just nazism. allt är invandrarnas och bögarnas fel. om dom får ''bort'' dom så fixar sig säkert alla problem i ryssland...befolkning blir utbildad, standarden ökar, folk blir rikare. ungefär vad de verkar tro.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ryssland är ett exempel på vad som kan hända alla vita nationer om ursprungsbefolkningen förlorar sitt leverbröd i sina egna länder. Det är inte juste att misshandla folk på öppen gata, men att förlora uppehälle i ditt egna land till förmån för immigranter  kan få folk att ta till extrema metoder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är inte det endaste problemet... i ryssland är det nu olagligt (japp strider mot lagstiftningen) att vara negativ mot någons ''religiösa känslor''. antar att det var pga pussy riots


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lex:

ryska nazister som attackerar invandrare mitt på öppen gata och filmar det, för att sedan lägga ut det på internet för att skrämma bort invandrare från ryssland. i videon interjuvas rasisterna och även invandrare som attackerats. den e bra. är helt säker på att typ 90% av invandrarna i ryssland inte vågar ragga på ryska tjejer pga det hårda klimatet.


   
SvaraCitera
Umar
 Umar

Lex:

ryska nazister som attackerar invandrare mitt på öppen gata och filmar det, för att sedan lägga ut det på internet för att skrämma bort invandrare från ryssland. i videon interjuvas rasisterna och även invandrare som attackerats. den e bra. är helt säker på att typ 90% av invandrarna i ryssland inte vågar ragga på ryska tjejer pga det hårda klimatet.

Mycket bra metod att avskräcka rasfrämlingarna från att komma till landet/stanna kvar, synd att våra egna kära nynazister inte gör detta mot rasfrämlingarna i vårt land. 
Jag anser att de flesta invandrarna måste läxas upp lite


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Umar: invandrarna måste läxas upp lite

du behöver få lite smisk.


   
SvaraCitera