Aviseringar
Rensa alla

Rasism


Ämnesstartare

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article17552667.ab

Jag vet att jag skulle sluta dra upp rasism trådar och negativa trådar. Men jag är inte så deppig. Men jag vill bara diskutera detta då det diskuteras om rasism så mycket ändå. Vad är era synpunkter på detta? Jag menar hur kan detta hända? Jag förstår ifall de hände i 90talet men hon är ju bara 19 år så de ungt. Är de för hon bodde i Kalmar? Det är ju sådant jag vill inte utsättas för. Mobbning

Blää


   
Citera
Ämnesstartare

Ja, det är pga Kalmar, ett riktigt helvete där borta har jag hört. Där skall du inte läsa på nåt universitet!!!!! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mobba tillbaka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Ja, det är pga Kalmar, ett riktigt helvete där borta.

2012, oktober 17, säger jag bara. kommer du ihåg?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

the_fat_one:

2012, oktober 17, säger jag bara. kommer du ihåg?

va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

the_fat_one: 2012, oktober 17, säger jag bara. kommer du ihåg?

Ja, R.I.P. Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tror att rasismen är det som gör att jag är så himla paranoid och varför jag är på detta viset. Jag har ju alltid varit blyg och såhär men det är för att jag är rädd vad folk skall tycka/tänka om mig, och rasister hatar ju en och sådant vill man ju undvika. Förstår ni vad jag menar? Jag har inte själv blivit utsatt för rasism och vill inte heller bli det. Det är därför jag har gjort trådar om allt möjligt om rasism, och jag är rädd ibland när jag är ute.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gillar inte heller rasism


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag förstår inte hur kan ha blivit utsatt för rasism :s Är det för det var i Kalmar?


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är väl uffe & grabbarna som sprider skräck där. snuten är chanslösa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

the_fat_one: det är väl uffe & grabbarna som sprider skräck där. snuten är chanslösa.

va vad? :s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

va vad? :s

uffe är ledaren. dom andra följer hans order blint. dom är väl ca 100 st. de flesta är i 20 årsåldern men det finns folk som är 30-40 bast. den äldsta är 65 år. det är en rasist-gruppering som sprider skräck mot invarandre i kalmar. gå inte ut på kvällen och titta dom inte i ögonen. göm dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

the_fat_one: n äldsta är 65 år. det är en rasist-gruppering som sprider skräck mot invarandre i kalmar. gå inte ut på kvällen och titta dom inte i ögonen. göm dig.

va? vart har du fått de ifrån? jag bor inte i Kalmar. Men jag hade en vän som gjorde det och han var svart och trivdes och var på krogarna och allt :s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura: va? vart har du fått de ifrån?

S3ON


   
SvaraCitera