Aviseringar
Rensa alla

Rasister


Weeaboo:
Klart du gjort, även om det inte är så mycket som kukoxo och andra lättkränkta befarar.

TS: Står du upp för yttrandefrihet eller inte?

vad var ditt förra användarnamn?


   
SvaraCitera

NiklasW: Inte vad jag kommer på iallafall. Har du några exempel?

Det är inget du lägger på minnet. Det mesta som du läser här passerar förbi förhållandevis obemärkt.

Börg: vad var ditt förra användarnamn?

vehnk.


   
SvaraCitera
Draug

inte mer än överlag tycker jag.


   
SvaraCitera

Oj Om Ni Inte Klarar Av Att Läsa RAsismens Inlägg Så är Ni Odemokreatiska O står Inte för allas människovärde och Allas rätt att Yttra sig

MVh p32 från källaren


   
SvaraCitera

Hur definierar du rasism?


   
SvaraCitera

NiklasW:
Inte vad jag kommer på iallafall. Har du några exempel?

"jag är sverigedemokrat, frågor?"-tråden


   
SvaraCitera

Attitydinkontinent:  
"jag är sverigedemokrat, frågor?"-tråden

Jo men precis.. Sover


   
SvaraCitera

har också tänkt på detta. man läser ju rasistiska inlägg i var och varannan tråd, och så larvigt att modsen ska dalta med rasisterna och låta de stanna kvar på sidan.


   
SvaraCitera

SPERMA666:
har också tänkt på detta. man läser ju rasistiska inlägg i var och varannan tråd, och så larvigt att modsen ska dalta med rasisterna och låta de stanna kvar på sidan.

så larvigt att modsen låter anti-rasister (anti-vita) stanna kvar på forumet


   
SvaraCitera
GraGo

SPERMA666:
har också tänkt på detta. man läser ju rasistiska inlägg i var och varannan tråd, och så larvigt att modsen ska dalta med rasisterna och låta de stanna kvar på sidan.

Du får gärna citera några rasistiska inlägg här.


   
SvaraCitera

kukoxo: MVh p32 från källaren

Det är invandrarnas fel att jag är arbetslös jue! Om vi inte hade invandrare så skulle jag säkert få bli kirurg med mina fina högstadiebetyg! Sådeså!!11Gråter


   
SvaraCitera

kuddenärmjuk:

så larvigt att modsen låter anti-rasister (anti-vita) stanna kvar på forumet

motivera


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

tycker att dom är förhållandevis få faktiskt.


   
SvaraCitera

Attitydinkontinent:

motivera

så fort någon skriver något rasistiskt eller säger att man är sverigedemokrat kommer alla och skriver "uöh äckliga rasist"


   
SvaraCitera

kuddenärmjuk:

så fort någon skriver något rasistiskt eller säger att man är sverigedemokrat kommer alla och skriver "uöh äckliga rasist"

ja man är ju rasist om man skriver rasistiska saker, förstår inte vad det är du vill poängtera.


   
SvaraCitera