Aviseringar
Rensa alla

Rasisterna frodas på detta ställe...


Ämnesstartare

Jag vill också bli PM:ad av en rasse så att jag kan skicka något kul tillbaka. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stackars liten då.

KingGurka:

Är inte detta solklart fall av brott mot §3? Samt, brott mot svenska språkregler, vilka dessa nationalister kanske borde följa bättre.

Nu blev jag intresserad här. Aldrig hört något om dessa språkregler, skulle du kunna förklara lite närmare?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

frodas ännu mer då du ger dem uppmärksamhet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

Det gjorde vi inte [crazy]

Gjorde vi inte det? Vill minnas att vi låste någon som skickade "färgstarka" snusk-PM till diverse småtöser. Kanske minns fel, men har ett starkt minne av en tråd i modforumet där konsensusen blev något i stil med att raggningsmail och antydande saker är okej, men de som spammade massa folk med diverse grovheter låstes.

Lethuc:

Nu blev jag intresserad här. Aldrig hört något om dessa språkregler, skulle du kunna förklara lite närmare?

Man sär skriver inte. Till exempel skriver man inte "muslim primaterna".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KingGurka:

sär skriver

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KingGurka:

Gjorde vi inte det?

Nej gick aldrig så långt. Jag har iaf inte låst någon sådan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

Nej gick aldrig så långt. Jag har iaf inte låst någon sådan.

Ah, okej. Minns fel då. Tycker dock fortfarande att exemplet TS gav är en sådan som borde låsas via §17, eller §3 för den delen. Det där brevet är stötande, och inte bara på något lite lätt personligt "hej jag känner mig kränkt av allt"-sätt. Särskilt detta:
"Vem är det som är luder egentligen? Du kysser fötterna på muslim primaterna och dom skrattar åt dig bakom din rygg för att du är en feg och lättlurad svennehorunge."
Som dessutom ligger på gränsen till att kalla TS för ett luder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lethuc:

Aldrig hört något om dessa språkregler

alla som är överraskade räcker upp en hand.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KingGurka:

Är inte detta solklart fall av brott mot §3? Samt, brott mot svenska språkregler, vilka dessa nationalister kanske borde följa bättre.

Uttalade mig generellt angående rasisterna som frodas här. Tycker delar av mailet kan ses som stötande, och att kalla henne "en feg och lättlurad svennehorunge" är definitivt mot reglerna. Har dock ingen koll på hur anmälningar av PM görs eller hanteras och känner inte riktigt för att slänga iväg varningar till folk för att någon påstår att en annan användare brytit mot reglerna.

Ska dock kolla upp det där.


   
SvaraCitera

Leijonsparf:

alla som är överraskade räcker upp en hand.

Tackar mörknäs, du gjorde min dag. Ett gott skratt om dagen förlänger livet, sägs det. [smile]

Kan väl inflika att, för övrigt, användare som skickar massmail med propaganda rätt snart låses.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

alla som är överraskade räcker upp en hand.

[love][love]


   
SvaraCitera
time
 time

Leijonsparf:

alla som är överraskade räcker upp en hand.

Du och din dam gör mig fortsättningsvis varm i hjärtat åtminstone flera gånger i veckan.


   
SvaraCitera

mediakatt:

Vi har tyvärr ingen regel som förbjuder medlemmar från att vara idioter.

[love]men tänk om


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:

men tänk om

Vet, tycker vi borde införa en sådan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Du och din dam gör mig fortsättningsvis varm i hjärtat åtminstone flera gånger i veckan.

fortsättningsvis, säger du? jag är inget om inte en varm och lättsam person.


   
SvaraCitera