Aviseringar
Rensa alla

Rasistisk?


Ämnesstartare

Macktorsken:

Kan förstå att du tänker så. Klart man ogillar personer som förstör. Oavsett var dom kommer ifrån.

PRECIS! Det är så jag menar.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

zIGGE:

beroende av någon

Jag är ju så liten och oskyldig... [sad]


   
SvaraCitera
zIGGE

kindergartner:

Jag är ju så liten och oskyldig...

På tvärtomspråk? 😛 Man behöver inte vara lång för att vara överlägsen 🙂

DOck är jag både lång och överlägsen 😀


   
SvaraCitera

kindergartner:

Jag skulle säga att de här männen inte vet något bättre eftersom de säkert fått detta beteende efter religion eller kultur.

...[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zIGGE:

Man behöver inte vara lång för att vara överlägsen 🙂

Men va? Jag är liten, inte kort. [mad] Eller jo, jag är kort men mer liten. Jag har dock långa naglar så spela roll. Får fajtas med dem. Ninja style.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Blivande_japan:

...[confused]

Och detta är [confused] för att? Det är en teori. Jag vet väl inte.


   
SvaraCitera

Usch, tyvärr inte förvånande :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Usch, tyvärr inte förvånande :/

Eller hur?


   
SvaraCitera

kindergartner:

Och detta är [confused] för att? Det är en teori. Jag vet väl inte.

jag tyckte att det var en... mindre intelligent slutsats.
av de som tafsat på mig har en klar majoritet varit svenskar och inget annat.

ändock har jag känt och umgåtts med massor av invandrare...


   
SvaraCitera

Visst existerar det problem på många platser i Sverige, men att det skulle bero på någon sorts rastillhörighet har jag det svårt att tro.

Mycket är dåligt för de invandrare som kommer hit, dock inte nära så dåligt att det rättfärdigar olika brott mot andra individer. Att inte skicka "ut/tillbaka" de som begår allvarliga brott spär bara på den allt mer växande "rasismen"/nationalismen vi ser här i landet, det skadar både pursvenskar ([crazy]) och de invandrare som sköter sig.

Att känna som du gör i nuläget är helt mänskligt och också till stor del rationellt, försök dock att tänka på att det inte hör till deras "ras" att de beter sig så, för det tror du väl ändå inte?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

jag tyckte att det var en... mindre intelligent slutsats.

Vissa människor, invandrade, också svenskar som tvingar sig på flickor, vandaliserar, slåss har en anledning till varför de gör så. Det skulle kunna handla om dålig uppväxt, politisk åsikt, trauma, religion och kultur. Det är det jag säger. Det är inte rasistiskt, det är mänskligt beteende.

Det var ändå inte det jag ville komma till när jag skrev att jag kände mig rasistisk. På senare tid har jag bara velat att de ska åka tillbaka till deras ursprung när de bara förstör sådär. Det however, var en tillfällig galenskap. Jag tycker egentligen inte så alls och därför kände jag mig dålig då jag tänkte så hemskt. Det var alltså inte jag.

Walking:

Att känna som du gör i nuläget är helt mänskligt och också till stor del rationellt, försök dock att tänka på att det inte hör till deras "ras" att de beter sig så, för det tror du väl ändå inte?

Det är inget jag känner i nuläget, det var något jag kände då den där mannen hade tvingat sig på mig. Han har även gjort så mot yngre tjejer (glömde nämna). Läs ovan.


   
SvaraCitera

[tired]


   
SvaraCitera

kindergartner:

På senare tid har jag bara velat att de ska åka tillbaka till deras ursprung när de bara förstör sådär. Det however, var en tillfällig galenskap.

Varför är det galenskap? Kommer man hit och vandaliserar och gör saker du nämn så ska man inte få vara kvar. IMO.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Walking:

[tired]

Men vad?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Varför är det galenskap?

För att de som kommer hit rymmer oftast från något. det vore hemskt att skicka tillbaka dem.


   
SvaraCitera

kindergartner:

och efter de så tvingade sig en av dem på mig, men hann inte göra annat än slita mig i håret och klämma mig på bröstet.

[cry][cry]


   
SvaraCitera

zIGGE:

Hade man ogillat människor som är invandrare i sig skulle man kunna kalla sig rasist, men det är en fin tråd mellan att ogilla människor för att vara invandrare och att ogilla invandrare för att dom inte smälter in i samhäller utan påverkar det negativt genom vandalism och skapar otrygghet.

Då ogillar man ju särskilda individer som råkar vara invandrare, inte invandrare i allmänt.


   
SvaraCitera