Aviseringar
Rensa alla

Rasistiska, utseendesfixerade homofob


Ämnesstartare

Hur dödar man en släkting på bästa sätt utan att bli påkommen?

Det kanske borde bli mitt projektarbete istället.

Mål: Mörda

Problemformulering: Hur mördar man en på det mest effektiva sättet utan att bli påkommen?


   
Citera
Ämnesstartare

många som har mord på hjärnan här

är bara att kolla på massa filmer om mord och lära sig därifrån, kan inte vara så svårt


   
SvaraCitera

min storebror stämmer in på två av påståendena (med tanke på vilken wt-sak han verkar ha som flickvän kan han ju inte vara utseendefixerad iaf) fast vill inte döda hnm ändå, gillar hnm på ngt sätt pga: han är min bror


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

fast vill inte döda hnm ändå, gillar hnm på ngt sätt pga: han är min bror

Känner inte likadant för min släkting.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wbc eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Hur mördar man en på det mest effektiva sättet utan att bli påkommen?

Ett stort, tungt och vasst vapen av is är väldigt bra. Personen sover och man stöter den stora och skarpa klumpen i bröstet eller huvudet på personen.
Sedan det fina i kråksången - vapnet smälter bort vilket lämnar polisen utan en massa ledtrådar. [party]


   
SvaraCitera

Myksa:

Ett stort, tungt och vasst vapen av is är väldigt bra. Personen sover och man stöter den stora och skarpa klumpen i bröstet eller huvudet på personen.Sedan det fina i kråksången - vapnet smälter bort vilket lämnar polisen utan en massa ledtrådar.

coolt

fast de kan ju undra om det är blött överallt typ!!


   
SvaraCitera
oktan

Hadde det varit så enkelt att göra det hadde världen varit nästan tom på folk. Skriva om att planera mord kallas stämpling som kan ge fängelse några månader.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kosjka:

wbc eller?

Aa, jag hade sex med min bror.

Myksa:

vapnet smälter bort vilket lämnar polisen utan en massa ledtrådar. [party]

Hur gör jag med hennes man då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skjuten lång avstånd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

coolt
fast de kan ju undra om det är blött överallt typ!!

Ja de listar ut att det var ett vapen av is men blir ju bara ett konstaterande utan ledtrådar. Så länge de inte googlar och hittar den här tråden och kopplar det till att det är en släkting till Harpyja förstås... =/

Harpyja:

Hur gör jag med hennes man då?

Ska hon också dödas? Eller ligger hon bredvid?
Spräng kanske?


   
SvaraCitera

Myksa:

Ja de listar ut att det var ett vapen av is men blir ju bara ett konstaterande utan ledtrådar. Så länge de inte googlar och hittar den här tråden och kopplar det till att det är en släkting till Harpyja förstås... =/

sant, du skulle skickat 1 pm ist!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Hur mördar man en på det mest effektiva sättet utan att bli påkommen?

A och O är väl att inte lämna någon kropp efter sig. Ingen kropp = inget brott! Alla noobs som åker dit har ju lämnat kroppen någonstans där den kan hittas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Få en främling att göra det. Någon du inte har träffat och som inte har något som helst samröre med offret. Främlingen skjuter offret med handskar på, gör sig av med kläder och vapen och får betalt på ett schweiziskt konto.


   
SvaraCitera

Harpyja:

Hur mördar man en på det mest effektiva sättet utan att bli påkommen?

Eller så skippar man allt james bond-tänk och bara knuffar ner fanskapet nerför en trappa. Om hon inte dör, så är det bara att krossa hennes skalle mot något hårt som det är troligt att hon skulle ramlat mot. Typ golvet om det är av sten eller en vass möbelkant i närheten. [y]


   
SvaraCitera