Aviseringar
Rensa alla

RaubtieR Bärsärkargång


Ämnesstartare

Den nya Skivan . Håller just nu på och lyssnar på deras ny platta. Har ni hört den ännu å i så fall vad tycker ni om den? Vad är den bästa låten tycker ni? Själv tycker jag Lejonhjärta är bäst.Raubiter-Bärsärkagång_1200x1200_12


   
Citera

Ganska besviken faktiskt, Tycker Brännmärkt, Den sista kulan, Bothniablod och Lejonhjärta är bra låtar resten va lite meh.


   
SvaraCitera

Den var väl okej, men definitivt inte på samma nivå som Pansargryning. Albumet kändes rätt enformigt, men jag gillade ändå Den sista kulan, Bothniablod, Lejonhjärta och Röd snö. 


   
SvaraCitera

Väldigt fjantigt band


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jungman:
Väldigt fjantigt band

Utveckla


   
SvaraCitera
Kudhos

För det är rätt så wt att lyssna på Raubtier


   
SvaraCitera

Haha. Jävlar i helvete vad uselt. 


   
SvaraCitera

Jungman:
Väldigt fjantigt band

Men kan du dra då ?


   
SvaraCitera

Jötunheimer: Utveckla

Raubtier är musik för folk som vill lyssna på typ:

Men är rädda för det sociala stigmat


   
SvaraCitera

Jungman:

Raubtier är musik för folk som vill lyssna på typ:

Men är rädda för det sociala stigmat

Nämn en låt från Raubtier som har med Nazism att göra


   
SvaraCitera

B.C-: Nämn en låt från Raubtier som har med Nazism att göra

Jag har inte hört mer än någon enstaka låt och jag hävdar inte att deras låtar handlar om nazism, det är just det som är poängen, de ligger i samma accepterade gråzon som typ Sabaton, där de ´gärna flirtar med krig och estetik osv. men aldrig vågar ta steget att gå hela vägen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jungman:

Jag har inte hört mer än någon enstaka låt och jag hävdar inte att deras låtar handlar om nazism, det är just det som är poängen, de ligger i samma accepterade gråzon som typ Sabaton, där de ´gärna flirtar med krig och estetik osv. men aldrig vågar ta steget att gå hela vägen

Sluta snacka skit


   
SvaraCitera

lejonhjärta var kanske ett dåligt namn på låten om de ej vill associeras med division germanias skrå men ah det kanske de vill


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vonKissekatt:
lejonhjärta var kanske ett dåligt namn på låten om de ej vill associeras med division germanias skrå men ah det kanske de vill

Ja eller bröderna lejonhjärta?


   
SvaraCitera

Jötunheimer:

Ja eller bröderna lejonhjärta?

ännu värre


   
SvaraCitera