Aviseringar
Rensa alla

Rave festivaler


Aaron: underground musik

Birger: vad är det ??

Ja, vad i Heimdal är undergroundmusik, hur låter det????++


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Aaron:

Khemehk & Bogusdank - Omni 

Misshin - Forest Witch 

asså. förstår inte vad som skiljer det där från typ nnan dubstep.

något blir inte undergound för att någon kallar det för det. speciellt inte om det har youtube som primär distributionskanal....


   
SvaraCitera

Birger:

asså. förstår intearrow-10x10.png vad som skiljer det där från typ nnan dubstep.

något blir intearrow-10x10.png undergound för att någon kallar det för det. speciellt inte om det har youtube som primär distributionskanal....

Jo det skiljer sig då det låter lite mer progressivt , basen går djupare och har lite mörkare ton . Den undergrounddubstep kanalen har en av dom bättre dubstep låtarna som finns där ute ^^ 


   
SvaraCitera

Finns massor nere i europa tror jag, men sverige är ett u-land vad gäller möjligheter att roa sig


   
SvaraCitera

Aaron:

Jo det skiljer sig då det låter lite mer progressivt , basen går djupare och har lite mörkare ton . Den undergrounddubstep kanalen har en av dom bättre dubstep låtarna som finns där ute ^^ 

lät inte progressivt alls. tamt och fegt snarare.

basen i dubstep har varit vid de nedre gränstrakterna för mänsklig hörsel sedan genren uppfanns.


   
SvaraCitera

Chuz Martinez:
Finns massor nere i europa tror jag, men sverige är ett u-land vad gäller möjligheter att roa sig

HjärtaHjärta


   
SvaraCitera

df rqp:

lät intearrow-10x10.png progressivt alls. tamt och fegt snarare.

basen i dubstep har varit vid de nedre gränstrakterna för mänsklig hörsel sedanarrow-10x10.png genren uppfanns.

Nej men inte den låten finns olika ,''tam och segt' beror mer på hur mkt kraft och rent ljud dina hörlurar/högtalare  får och kan leverera ^^ . Då jag själv använder hörlurar som går djupare än någon bas/ subbas på marknaden ^^ 


   
SvaraCitera

Aaron:

''tam och segt' beror mer på hur mkt kraft och rent ljud dina hörlurar/högtalare  får och kan leverera ^^ 

nej, musik handlar om kreativt uttryck inte om mitt ljudsystems tekniska specifikationer.

Aaron: Då jag själv använder hörlurar som går djupare än någon bas/ subbas på marknaden ^^ 

aha ok men din upplevelse är total placebo.


   
SvaraCitera

gulligt/äckligt att musiknörderiet kring elektroniskt musik numera definerar progressivitet utefter frekvensomfång...


   
SvaraCitera