Aviseringar
Rensa alla

Raw Comedy Club på Maxim


Ämnesstartare

Raw är tillbaka, och drar igång redan ikväll! Men denna gång så håller de till på Maxim istället för Göta Lejon. Vad tror ni om komikerna som ska medverka i programmet? Kan bli intressant o se dom utländska komikerna samtidigt som jag själv alltid tycker det är lika kul o se Magnus Betner live 😀

http://www.rawcomedy.se/kalendarium


   
Citera

jag såg betner förra året, shit was so cash [cool]


   
SvaraCitera

Oj shit! Kommer Axis of Awesome hit?! Måste bokas. De är ju övergrymma!

Här hälsar de till sina svenska fans:
😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ett Klipp med Messiah Hallberg som uppträder i helgen på Raw.

Messiah Hallberg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker att det är lite tråkigt att det ofta känns som att samma komiker återkommer alltför ofta. Som imorrn ska ju Soran Ismail uppträda igen, fördelen är väl dock att Raw får besök av den brittiska komikern Ro Campell


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jesper Rönndahl och Tobias Persson ska ju uppträda imorrn på Raw Comedy Club..det hade varit skoj o se. Älskar verkligen Dagens Tips som Jesper Rönndahl gör [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Såg på Raws hemsida nu att de går från klubb Maxim till Pure. Raw kommer även köra ett par föreställningar på Parken, Göteborg.


   
SvaraCitera

Den nya setlisten för våren, 2011.

För övrigt, någon som vet om man kan se Tobias Perssons uppträdande i Raw? (Har för mig att han var med nån gång i december).


   
SvaraCitera
noja
 noja

ovechkin:

För övrigt, någon som vet om man kan se Tobias Perssons uppträdande i Raw? (Har för mig att han var med nån gång i december).

Detta klipp är vad jag har hört rätt snarlikt det uppträdande som Tobias körde på Raw:


   
SvaraCitera

Riktigt fet lineup i mars. Ska bli kul att se vad Betnér gör efter Livets ord-turnén.

RAW på PURE, Stockholm.
4 mars Hasse Brontén, Kodjo Akolor, Marika Carlsson.

RAW på PURE, Stockholm.
11 mars Mårten Andersson, Håkan Jäder, Aron Flam, Jonathan Unge.

RAW på PURE, Stockholm.
12 mars Özz Nujen, Håkan Jäder, Messiah Hallberg.

RAW på PURE, Stockholm.
18 mars Magnus Betnér, Ola Söderholm, Ola Aurell.

Axis of Awesome, Konserhuset, Örebro.
23 mars Axis of Awesome.

Axis of Awesome, Parken, Göteborg.
24 mars Axis of Awesome.

Axis of Awesome, Intiman, Stockholm.
25 mars, 2011 - 21:00

RAW på PURE, Stockholm.
25 mars, 2011 - 20:30
Manolis Zontanos (CAN), André Wickström (FIN), Micke Reuter. MC: Messiah Hallberg.

RAW på PURE, Stockholm.
26 mars, 2011 - 20:30
Manolis Zontanos (CAN), André Wickström (FIN), Micke Reuter. MC: Messiah Hallberg.

Axis of Awesome, Skandiateatern, Norrköping.
26 mars, 2011 - 21:00


   
SvaraCitera

Funderar på att dra till Pure den 12:e och se Özz och några till. Har funderat ett bra tag. Pengar är liksom ett problem, men tror det kan bli värt det.


   
SvaraCitera
noja
 noja

Vad tror ni om den kommande säsongen i Raw? Många välbekanta ansikten men samtidigt ett par nya [cheers] http://www.rawcomedy.se/kalendarium


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ser intressant ut. Jag har nästan alltid gillat de utländska komikerna som har varit där (hårdrockaren var ju grymt kul)

Gammalt klipp men ändå 😛


   
SvaraCitera

Här är ett klipp med Ian Stone som kommer uppträda kommande vecka på Raw, [url=

stone live/url]


   
SvaraCitera